Ryanair utrostručio marketinški budžet uprkos gubicima

SVET – Irski avio prevoznik Ryanair, svojim marketinškim aktivnostima ove godine namenio je 35 miliona evra, što je tri puta više nego prošle godine, iako se prvi put u poslednjih pet godina njegov profit smanjio.
Ryanairova čista dobit je, u periodu od marta prošle do marta ove godine iznosila 523 miliona evra, što je za 46 miliona evra manje nego u istom periodu prošle godine. Michael O’Leary, direktor Ryanaira, ovaj pad pripisuje sniženju cena avionskih karata i većim troškovima goriva.
Početkom ove godine O’Leary je najavio novi pristup marketingu i upravljanju odnosima s putnicima koji, između ostalog, uključuje novu internet stranicu i motivacije. Pre dva dana je otkrio da će se nedavno započete reklamne kampanje nastaviti tokom cele godine, pri čemu će se Ryanairov budžet za marketing i oglašavanje popeti sa prošlogodišnjih 10 miliona na ovogodišnji 35 miliona evra.
„Ove godine ćemo i dalje ulagati u internet i digtitalne aplikacije. Do sredine godine ćemo tako predstaviti vodeću mobilnu aplikaciju u našoj industriji prilagođenu pametnim telefonima i tablet računarima, poboljšaćemo i aktivnosti na području digitalnog marketinga i upravljanja odnosa sa strankama u korist svih naših putnika,“ kaže O’Leary.

Izvor: Marketing magazin


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari