today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ryanair utrostručio marketinški budžet uprkos gubicima

SVET – Irski avio prevoznik Ryanair, svojim marketinškim aktivnostima ove godine namenio je 35 miliona evra, što je tri puta više nego prošle godine, iako se prvi put u poslednjih pet godina njegov profit smanjio.
Ryanairova čista dobit je, u periodu od marta prošle do marta ove godine iznosila 523 miliona evra, što je za 46 miliona evra manje nego u istom periodu prošle godine. Michael O’Leary, direktor Ryanaira, ovaj pad pripisuje sniženju cena avionskih karata i većim troškovima goriva.
Početkom ove godine O’Leary je najavio novi pristup marketingu i upravljanju odnosima s putnicima koji, između ostalog, uključuje novu internet stranicu i motivacije. Pre dva dana je otkrio da će se nedavno započete reklamne kampanje nastaviti tokom cele godine, pri čemu će se Ryanairov budžet za marketing i oglašavanje popeti sa prošlogodišnjih 10 miliona na ovogodišnji 35 miliona evra.
„Ove godine ćemo i dalje ulagati u internet i digtitalne aplikacije. Do sredine godine ćemo tako predstaviti vodeću mobilnu aplikaciju u našoj industriji prilagođenu pametnim telefonima i tablet računarima, poboljšaćemo i aktivnosti na području digitalnog marketinga i upravljanja odnosa sa strankama u korist svih naših putnika,“ kaže O’Leary.

Izvor: Marketing magazin

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!