Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

RTS prekršio zakon 2.383 puta

Dok RTS za naplatu pretplate na vrata šalje sudske izvršitelje, sa druge strane je, prema podacima RRA, za godinu i po dana 2.383 puta prekršio Zakon o oglašavanju. Za razliku od britanskog BBC-a, na kome nema ni jedne jedine reklame, srpskom javnom servisu na čelu sa Aleksandrom Tijanićem Zakon o radiodifuziji omogućio je da zarađuje i na marketingu. To pravo, da u toku punog sata emituje šest minuta reklama, Radio televizija Srbije je zloupotrebila.
Prema podacima Republičke radiodifuzne agencije, za 2010. i 2011. godinu RTS 1 je u 2010. prekršio zakon 1474 puta, a u 2011. 30 puta, dok je RTS 2 u istom periodu u 2010. prekršio zakon 796 puta, a u 2011, ali za period od juna, 61 put. Goran Karadžić, zamenik predsednika Saveta RRA, kaže da se „to odnosilo na razmak između reklamnih poruka i neobeležavanje reklamnih blokova“.
Osim toga, prema izveštaju RRA za protekle tri godine, u 2009. i 2011. godini RTS 1 nije imao ni minut kulturno-umetničkog programa, dok je u 2010. godini on činio 0,04 odsto ukupnog programa. Na RTS 2 u istom periodu taj program je sačinjavao između 4,62 i 6,94 odsto ukupnog programa. U RRA kažu da nisu propisane precizne kvote za emitovanje pojedinačnih sadržaja. „Ako Javni servis emituje i jednu sekundu obrazovnog programa, ispoštovao je zakon“, objašnjava Karadžić.
Opšti utisak je da je programska šema javnog servisa Srbije prepuna repriza serija i filmova. To može i biti jedan od razloga zbog čega neki građani odbijaju plaćanje pretplate. Na ovu situaciju se nedavno osvrnuo i portal Njuz.net koji je objavio ironičan tekst pod naslovom „RTS nije pustio nijednu reprizu u petak“.
U 2011. godini, RTS 1 je, prema podacima RRA, emitovao 31,38 odsto informativnog programa i vesti, 22,08 serijskog i 9,86 zabavnog programa. U programskoj šemi se našlo mesta za svega 0,41 naučno-obrazovnog, 7,08 dokumentarnog i 1,66 odsto dečijeg programa. Na RTS 1 u 2011. godini nije bilo nimalo kulturno-umetničkog programa.

Izvor: 021

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

4 KOMENTARA

  1. Pre nepunih mesec dana je na RTS 1 prikazan film…Za nepunih sat vremena filma 27 minuta je bilo reklama…Ako kablovski operateri placaju RTS zasto i gradjani da placaju,ako se vec placa kablovski operater ? Lopovluk na cijem celu stoji Aleksandar Tijanic

  2. Imam tri televizora u stanu u centru grada, nemam kablovsku.
    Koristim obicne antene, a slika je ocajna i bez boje. Da li treba da platim za takav signal? O programu i semi necu ni da pricam.

  3. 02.08.2012. 5.45 u emisiji verski kalendar pusten je kalendar za 04.08.2012. Na prenosu olimpijade sve vreme trci traka na kojoj je ispisano cirilicom a malo i latinicom bez interpunkcije.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!