Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Rokerska marketinška agencija na Danima komunikacija

REGION – Festival Dani komunikacija ove će godine u Rovinju okupiti vrhunske stručnjake koji su svoj trag u industriji tržišnog komuniciranja ostavili razbijanjem konvencija, povezivanjem poznatih disciplina na drugačiji način i zagovaranjem novog pristupa komunikacijama uopšte. Tako će učesnici festivala upoznati trendove koji se trenutno primenjuju na tržištima SAD-a, Japana i Švedske kroz predavanja stručnjaka svetskog kalibra.

Iz New Yorka na pete po redu Dane komunikacija stiže Natasha Jen, dizajnerka koja je poznata po oštroumnom i pristupačnom povezivanju digitalnih medija i arhitekture. Najmlađa je partnerka u jednom od najprestižnijih studija za dizajn, studiju Pentagram u New Yorku.

Yasuharu Sasaki iz Japana, izvršni kreativni direktor Dentsua, predstaviće svoj inovativni pogled na tehnologiju, digitalna rešenja i discipline poput korisničkog iskustva (UX). Ovaj vizionar pomiče ideju da se oglašivačke agencije trebaju maknuti od klasičnih komunikacijskih rešenja prema kreativnim rešenjima koja imaju moć usmeriti celo poslovanje kompanije.

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i muzički nastup suprotstaviće se konzervativnom svetu i tako promovisati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uverenja, već da se za njih treba i boriti.

Festival Dani komunikacija održaće se od 30. marta do 2. aprila u Hotelu Lone u Rovinju. Za više informacija www.danikomunikacija.com.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!