Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Rođendanska kampanja kompanije Telekom Srbija

Ovih dana, Telekom Srbija, najveća telekomunikaciona kompanija u Srbiji, slavi svoj 25. rođendan. U novom TVC-u, koji je ova kompanija kreirala sa agencijom Ovation BBDO, Telekom Srbija vraća nas u već davnu 1997, kada je ova kompanija počela sa radom. I sa te tačke šalje pogled u budućnost. Tema spota adekvatna je rođendanskom povodu, što objašnjava i pomalo neuobičajen pristup i trajanje spota.

Za Marketing mrežu, o ovoj kampanji govore režiser spota Miša Terzić i kreativni direktor Ovation BBDO, Vanja Mitrović .

Rođendanski spot Telekoma Srbija obiluje emotivnim referencama na detinjstvo i maštanja koje deca svih generacija imaju. Zbog čega su se Telekom Srbija i agencija odlučili za ovakav pristup?
Vanja Mitrović: Što je veći brend u pitanju, veća je i odgovornost, ali i zamka u koju možete upasti prilikom kreiranja ovakvih, jubilarnih, kampanja. Brend kao Telekom Srbija je sa svojim uslugama prisutan u svim sferama naših života već dve i po decenije, i najveća greška bi bila demonstrirati tu sveprisutnost i potrošiti vreme i novac na informisanje publike o nečemu što oni ionako već znaju. Želeli smo da naša priča bude emotivna, da prikaže značaj Telekoma Srbija, ali da ga u isto vreme drži u pozadini.

Ideja nam je bila da pričamo o budućnosti i stvarima koje tek dolaze. E sad, niko sem Dock Brown-a ne zna baš tačno kako će ta budućnost izgledati, a varijacija je milion. Zato smo rešili da o budućnosti pričamo iz ugla prošlosti. Vratili smo se u 1997 godinu i sam početak Telekom Srbija. Smešteni na livadu iza zgrade prisluškujemo maštarije dva klinca iz devedesetih i njihove „sulude“ ideje kako će to oni sve moći da komuniciraju u nekoj tamo budućnosti, kako će imati „pametne bajseve“ koji sami znaju kuda da idu i kako bi baš bilo dobro da imaju „komunikatore“ preko kojih mogu da se gledaju, kao u onom filmu.

A film smo i hteli da napravimo. Nije ovo baš reklama, ovo je priča. Zato smo i pozvali Mišu da nam pomogne da od ideje i scenarija, dođemo do filmskog izraza koji i njemu najviše leži. Raditi sa njim na ovom, a i prošlim kampanjama za Telekom, je bilo zadovoljstvo jer je u ceo projekat uneo svoje veliko iskustvo i istu dozu entuzijazma sa kojom smo i mi ušli u rad.

I to je to. Želeli smo da pričamo o nama, o svemu onom o čemu smo kao klinci maštali, gledajući sci-fi filmove 80tih i 90tih, a što se dobrim delom „u budućnosti“ i ostvarilo uz pomoć Telekom Srbija. Vezano za komunikaciju naravno, ne za leteće hoverboard-ove.

Režirali ste rođendanski spot kompanije Telekom Srbije pre 10 godina, pa TVC u sklopu repozicionirajuće prošlogodišnje kampanje „Tu gde ste vi“ i sada spot vezan za 25. godišnjicu rada ove kompanije. Kao i prethodni, i ovaj odudara od standardne TVC forme, gotovo da liči na filmsku priču. Šta mogućnost rada na ovakvom komercijalnom spotu donosi reditelju?
Miša Terzić: Ovakvi spotovi zahtevaju veliko poverenje među nama u timu i nadam se da je to veliko poverenje rezultiralo reklamom koja će pre svega da se svidi publici i koja će na neki najbolji mogući način da obeleži 25 godina postojanja Telekom Srbija. Reklama je stvarno dugačka, možda nije najduža koju sam radio, ali evo možda druga ili treća reklama ovog trajanja koju sam snimio u Srbiji, i koja izlazi van standardnih okvira domaćih reklama. Ali to je samo zato što nismo želeli da samo ispričamo neku funkcionalnu priču, koja će kompaniji doneti još više novih korisnika, već priču koja će u svima nama pobuditi pravu emociju i vratiti nas u detinjstvo kada smo razmišljali kako će izgledati ta budućnost.

Rad na scenariju je zahtevao veoma pažljiv filmski pristup, gde je ključna bila saradnja sa agencijom Ovation BBDO i njenim kreativnim direktorom Vanjom Mitrovićem. Nismo želeli da gledaocima ponudimo samo neke sekunde materijala, već emociju zbog koje će ti gledaoci, na kraju, izgubiti osećaj o trajanju spota. I mislim da smo u tome i uspeli. Sada nam samo ostaje da vidimo kako će izgledati budućnost za 25 godina i da maštamo o tome.

Pozicija „Budućnost je tu gde ste vi“ je, ne samo opisujuća, već i obećavajuća. Da li smo kao komunikaciono tržište uspeli da ispratimo prethodnih 25 godina razvoja na način na koji su to uradili telekomunikacione kompanije na čelu sa Telekom Srbija i šta advertajzing tržište Srbije očekuje u budućnosti pred nama?

Vanja Mitrović: Da, obećavajuća i obavezujuća. Da li kao advertajzing tržište u Srbiji uspevamo da ispratimo razvoj komunikacije znaćemo samo ako budemo komunicirali sa ljudima. Stvarno komunicirali a ne samo držali brend monologe. Brend komunikacija je dijalog i kao i svaki dijalog mora imati intresantne teme za priču. Kako smo mi ti, koji ga, u ovom slučaju, započinjemo, na nama je da izaberemo pravu temu koja uključuje ljude, uvlači ih u priču, inspiriše i zabavlja. Niko ne voli osobu za stolom koja „drži banku“ pa niko ne može da dođe do reči, a posle nekog vremena i prestanete da slušate i čujete samo „ra ta ta ta ta ta“. Slično je i sa brendovima.

Srećom, takvih „monologa“ je sve manje i manje i mislim da brendovi i mi agencije u Srbiji shvatamo da ne bi trebalo da postoje teme iz naših života o kojima ne možemo otvoreno da pričamo. Sve dok smo iskreni i imamo nešto pametno i zabavno da kažemo.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!