Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2021: Reputaciju struke u Srbiji kreiramo svi mi!

Jovana Milićević, Communications & Digital Manager u kompaniji Karanović/partners i moderator panela „Make ADVERTISING bigger„, koji će biti održan na forumu IZAZOV 2021, specijalno za Marketing mrežu govori o reputaciji struke u Srbiji.

Ko kreira reputaciju struke danas u Srbiji? Koja je tu uloga agencija, brendova i medija?
Kreiramo je svi mi. Mislim da bi pre svega trebalo da spustimo odgovornost sa kolektivne na ličnu, da se možda manje krijemo iza onih koji bi trebalo da štite naše interese ili da je prebacujemo onim drugima (sa agencije na klijente ili obrnuto). Ako svako ima na umu profesionalnu i poslovnu etiku, svoju reputaciju ili reputaciju svog tima, zajedno ćemo napraviti dobru sliku. To ne isključuje ulogu bilo kog kolektivnog entinteta, ali jedino zajedno imaju smisla.

Zašto advertising više nije atraktivno zanimanje kao nekada? Ili jeste?
Ako generalno govorimo o mladima koji tek ulaze u poslovni svet i traže izazov, sigurno je da je ono što su nekada predstavljale kreativne agencije – nešto novo, inovativno, drugačije od standardnih poslovnih okruženja, sada više nisu samo njihovi epiteti. Postoji i nešto inovativnije i novije – startapi. Onima koje sama struka zanima, atraktivnost verovatno nije toliko opala. Činjenica je da smo zagazili dobro u eru hiperprodukcije, pa će se možda neko ko radi u bilo kojoj oblasti marketinga i komunikacija više osećaju kao radnici na traci, nego kao umetnici.

U kojoj meri strukovna udruženja imaju uticaja na uređenje tržišta marketinških komunikacija u Srbiji?
Nisam član ni jednog od njih i sa te strane možda nije u redu da komentarišem njihov rad. Moj utisak kao nekog sa strane, a koje u u ovom poslu već dugo, je, da se stvari mnogo češće regulišu na osnovu zakona o zaštiti konkurencije, nego mera koje su donela strukovna udruženja, ali ostavljam prostor da moje iskustvo i utisak nisu opštevažeći. Da li mislim da postoji prostor za veću aktivnost u ovoj oblasti? Sigurno.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!