Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Nataša Filipović, Managing Director agencije Ovation BBDO, rekla je…
Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Znači da se u moru istih pojavi neko ko svojom radom, pristupom, ali i razumevanjem prilika i okolnosti čine da ih svi primećujemo. Njihova znanje nisu samo tačna – ona su u izvesnoj meri i vizionarska jer njihove strategije, potezi i rad daju zapažene rezultate. Retki su takvi, izvanredni stručnjaci, i zbog toga smo svi mi u obavezi da ih primetimo, podržimo i odamo im priznanje. Jedan od načina je da upravo te stručnjake prepoznamo i nagradimo u okviru Mark Awards-a.
Zašto je važno istaći marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Važno je jer to za sve nas način da unutar naše profesionalne zajednice jasno prepoznajemo, nagrađujemo i uvažavamo kvalitetan rad. Važno je jer postavljamo standarde i promovišemo dobre prakse i modele. Konačno, važno je jer naše profesionalno i poslovno okruženje jeste bolje od nekih drugih. I u stanju je da pravi iskorake takve da se svi razvijamo i napredujemo. A uostalom, to je i razlog zašto je Mark Awards ustanovljen.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Ključni kriterijumi su već definisani Mark Awards pravilnikom, ali ću naravno imati u vidu i rezultate koje su brendovi i kompanije nominovanih ostvarili. Žiri će sigurno voditi računa i o opštem profesionalnom učinku. Naravno, svakako ću imati u vidu i širi profesionalni angažman i doprinos zajednici.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs