Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Neda Đokić, Managing Director, HEINEKEN Srbija, rekla je…
Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Ostvarujući uspeh u svim segmentima rada, uz rezultate koji su dugoročni i prosperitetni. Gradeći kategoriju u saradnji sa kupcima i svim stejkholderima, uz konstantan i održiv rast učešća na tržištu. Provodeći radni dan uz kolege i koleginice koji motivisani dolaze na posao i zadovoljni se vraćaju kući. Timski doprinoseći ostvarenju liderske pozicije, uz uvek neprikosnoveni visoki kvalitet brendova koje potrošači prepoznaju, vole i rado biraju. Pružajući značajan doprinos društvu i uvek poštujući prirodu i životnu sredinu. Upravo tada svi vaši rezultati postaju remarkable i daju vam snažan vetar u leđa da budete još bolji i rastete zajedno sa zajednicom u kojoj poslujete.
Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Samo uz uključivanje stručnjaka iz svake oblasti možemo ostvariti jaku i sveobuhvatnu strategiju poslovanja koja daje rezultate i podržava rast cele kompanije, a u kojoj potrošač zauzima ključno mesto. Reputacija kompanije izgrađena na zdravim osnovama utiče na krajnji izbor potrošača, a specifično mesto koje određeni brend zauzima u njihovoj percepciji razvija se i gradi vremenom, stvarajući dodatnu vrednost za pojedinca, uklapajući se u njegov stil života i odgovarajući na njegove potrebe.
Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Holistične kampanje koje donose različitost i uklapaju se u sveobuhvatnu priču samog brenda, koje ima značenje i ostaju u pamćenju – ovo bi bile ključne karakteristike prilikom mog izbora.
Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs