Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

REMARKABLE brend radi za opšte dobro zajednice!

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe & Baltics, PepsiCo i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji CMO of the Year – Multy Country, rekla je…

Šta za tebe znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Svako od nas ko radi u marketingu ili komunikacijama želi da njegov brend bude izuzetan, pamtljiv i da ga potrošači obožavaju, a naročito uže ciljne grupe. Često se razlika među bredovima ogleda u vremenu postojanja na tržištu, nasleđa koje je ostavio, ali u poslednje vreme sve više kontinuitet u kvalitetu, svrha brenda i način investicije izdvajaju pojedine brendove. Namerno kažem način investicije, a ne nivo, jer svedoci smo visokih marketing budžeta koji nisu iskorišćeni na efektan način.

Remarkable brend „vodi“ tržište ili kategoriju u kojoj se nalazi, postavlja trendove, razume svog potrošača, odgovara na njegove potrebe, obraća se ’baš njemu’ i radi za opšte dobro zajednice. Menja se brzo koliko je potrebno. Ali sa druge strane ima konzistentnu komunikaciju. Dostupnost portfolija jednog brenda u prodajnim objektima, ispravna revenue menadžment strategija i obraćanje krajnjem potrošaču u samom prodajnom objektu, neophodni su za sveokupan dobar poslovni uspeh.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Marketing stručnjaci su danas mnogo mudriji nego prethodnih godina. Znamo kako da dođemo do ciljne grupe i krajnjeg potrošača naših proizvoda ili usluga, bavimo se personalizacijom u svakom pogledu i osluškujemo. Iako izreka ’potrošač je šef’ postoji više od 10 godina, tek danas shvatamo njenu suštinu i to je ono što odlikuje remarkable stručnjaka. On takođe prati zdravlje brenda, a osim ključnih brend pokazatelja, to su i finansijski. Jer moramo biti profitabilni da bismo zdravo dalje investirali.

Kao i u privatnom životu, nakon određenog perioda rada na nečemu, zastanete, okrenete se i vidite šta ste ostavili iza sebe – to vas odlikuje i nosite sa sobom dalje kroz karijeru. Ukoliko želimo da ostavimo trag na tržištu, moja poruka je da budemo hrabri, jer preduzetnički duh i hrabrost rađaju neponovljive ideje.

Zašto bi kolege trebale da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Marketing mreža, i ove godine, nastavlja da ističe, promoviše i nagrađuje najuticajnije marketing i komunikacijske stručnjake. Pojedinci koji su ostavili trag na tržištu marketing komunikacija u Srbiji, treba da se nađu na listi nominovanih. Setite se da jednog dana kada zastanete i okrenete se, želite da vidite trag koji ste ostavili na ovom tržištu, sada uveličan ovim prestižnim priznanjem. Nominovanje pojedinaca za Mark Awards predstavlja jedinstvenu priliku da se pokaže i prikaže rad stručnoj publici, kolegama iz drugih kompanija i stručnjacima iz marketinških agencija. Kolege ne treba da budu skromne, treba da pokažu svoj rad ili prijave svoje kolege ili saradnike za sav izuzetan rad koji svakodnevno obavljaju za brendove koje žive.

Kao prošlogodišnji dobitnik Mark Awards, ponosna sam na priznanje za Marketing direktora godine za više tržišta, koje mi potpisuje sav uložen trud i rad proteklih nekoliko godina. Priznanje kolega iz struke je nešto što vredi i što se ne zaboravlja, zato budite i zvanično jedan od pojedinaca koji je ostavio trag na ovom tržištu svojim radom, ali i učešćem i nominacijom za Mark Awards ove godine.

Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!