Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

REMARKABLE brend ne prodaje samo proizvod, već i čitavu priču koja stoji iza njega!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Milica Gajić, Marketing Manager, Atlantic Štark.

Šta danas znači REMARKABLE brend?
U današnje vreme kada se na svakodnevnom nivou „rađaju“ novi brendovi i tržište se kontinuirano razvija i raste, pravi je izazov kada određeni brend možemo nazvati „remarkable“. To su oni brendovi sa kojima su potrošači ostvarili snažnu emocionalnu povezanost, jer kada brend pronađe put do srca potrošača, pola posla je već obavljeno. Naravno, kako bi se poverenje opravdalo, neophodno je konstantno raditi na inovacijama i unapređenju kvaliteta, jer današnji potrošači su izuzetno zahtevni i konstantno očekuju dodatnu vrednost od brenda kojem su poklonili poverenje. Jasno definisane misija i vizija određenog brenda umnogome pomažu istom da ostvari svoj cilj i postane miljenik potrošača. „Remarkable“ brend ne prodaje samo proizvod, već i čitavu priču koja stoji iza njega.

Na kojim poljima se danas biju bitke brendova za srca potrošača?
Demokratizacijom digitalizacije nema više polja i nema više granica. Pravila igre su drastično promenjena jer su se promenila i očekivanja onih kojima je nasa komunikacija namenjena. Brendovi prvenstveno moraju slušati i razumeti svog potrošača, moraju biti spremni da se menjaju i prilagodjavaju i nikako ne smeju da zaboraviti da su tu da ponude proizvod ili uslugu koja ce odgovoriti na potrebe i želje njihovih potrošača. Potrošači traže brendove koji ih uključuju u svoju priču, kojima mogu da veruju, vole brendove koji jasno kažu iza čega stoje, one koji su im zanimljivi i za koje su se emotivno vezali. Stoga je emotivna vrednost brenda sve više je ono sto jednom brendu gradi moć i konkurencijsku prednost. Osvojiti srce potrošača danas podrazumeva da izlazite iz okvira klasične originalnosti, inventivno, kreativno, vizionarsko razmišljanje van stereotipa je kombinacija koja omogućava da skrenemo paznju na ono sto zelimo da kazemo i time ostvarimo dugoročne rezultate.

Kako izgleda brend koji privlači i zadržava pažnju savremenog potrošača?
Brend danas mora biti jasan, fokusiran i inovativan. Današnji potrošači su stalno online, izloženi velikom broju poruka sa sve manje želje, motiva i pažnje da čuju ili procitaju ono sto smo mi naumili da im kazemo. Svet oko nas se tako brzo menja, tako da nijedan put više nije utaban i siguran. Brendovi se svakodnevno suočavaju sa novim konkurentima, neophodno je istaći se u masi i ponuditi potrošačima nešto što će vaša konkurencija teško moći da isprati. Pored samog proizvoda, koji mora biti pažljivo osmišljen i dizajniran, ključna je i komunikacija. Obraćanje potrošačima mora biti takvo da zastanu i zamisle se kada ugledaju vašu reklamu, jer su zahvaljujući digitalnim kanalima na svakodnevom nivou izloženi ogromnom broju oglasa i poruka koji prođu neopaženo, a ipak prave distrakciju. Nekonvencionalne metode, razmišljanje “izvan kutije” i hrabrost u komunikaciji ono su što će određeni brend može lansirati visoko i pomoći mu da bude primećen od strane ciljne grupe kojoj se obraćamo.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Uspeh zahteva dosta posla, posvećenost, istrajnost i disciplinu, ali pre svega za uspeh je potrebno da volite to što radite. Ako volite to što radite i najmanji projekat je veliki uspeh. Još kada ste okruženi kreativnim i motivisanim kolegama potrebno vam je mnogo manje napora da sve postignete. Zato smatram da su moji uspesi oslikani u ljudima sa kojima radim ili sam radila, praktikantima kojima sam bila mentor i timu koji vodim. Drzim se krilatice da je znanje uvek bilo i ostace najbolja investicija. Ponosna sam na to što imam priliku da delim svoje znanje i iskustvo i na taj način učestvujem i stimulisem njihov profesionalni napredak, ali i da učim zajedno sa njima. Zahvalna sam na poverenju i poštovanju koje sam dobila jer najvece zadovoljstvo mi je upravo njihov rast i dalji razvoj. A ako ste deo tima koji raste i razvija se, uspeh sigurno neće izostati.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!