today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rekordan broj prijava za konkurs IdejaXica

REGION – Zatvorene su prijave za treće izdanje konkursa IdejaXica, studentskog takmičenja koje se održava u sklopu festivala Dani komunikacija – središnjeg festivala marketinških komunikacija u Hrvatskoj.
Zadatak ovogodišnjeg takmičenja bio je osmišljavanje inovativne i neuobičajene marketinške strategije za savršenu telekom ponudu usmerenu prema studentima za klijenta VIPnet, a na konkurs je pristiglo čak 38 radova studenata iz 30 studija iz cele Hrvatske.
Pobednici konkursa će biti proglašeni na Danima komunikacija koji se održavaju od 15. do 18. maja u hotelu Lone u Rovinju. Pobednički tim ili osobu čiji rad bude proglašen najboljim Vipnet će nagraditi novom generacijom tableta – Vipme Lenovo IdeaTab A5500. Osim toga, svi studenti i članovi tima koji su prijavili svoje radove će dobiti besplatnu kotizaciju za učestvovanje na festivalu, a svim finalistima takmičenja će uz kotizacije biti obezbeđen i smeštaj u Rovinju za vrijeme trajanja Dana komunikacija.
Povodom zatvaranja prijava predsednica žirija Ivana Galić, rukovodilac Marketinških komunikacija Vipneta izjavila je: „Osim što smo ove godine zaprimili najveći broj prijava oni i svojom kvalitetom odskaču od onih koje smo dobijali proteklih godina. To govori koliko studenti ozbiljno shvataju takmičenje i priliku da pokažu svoje kreativne mogućnosti na praktičnim i realnim poslovnim primerima. Sada nas čeka opsežan posao izbora najboljih studentskih radova, a potom i odlično druženje u Rovinju“.
Konkurs IdejaXica zajednički organizuju HURA i IAB Hrvatska, a podržavaju ga najvažnije obrazovne institucije u zemlji sa stručnim opredjeljenjem marketinga, kao što su Ekonomski fakultet, RIT, Studij dizajna, Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM), VERN, WantAd School, Agora i drugi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!