SVET – Rukovodstvo Cannes Lions festivala, međunarodnog festivala kreativne komunikacije, objavilo je kako su primili rekordan broj prijava za ovogodišnje takmičenje, njih gotovo 40.000.
Na Cannes Lions takmičenje prijavilo se 37.426 radova, Lions Health beleži porast prijava od 30% te ih je ove godine 1.862. Na ovogodišnji Lions Innovation prijavljeno je 845 radova.
Philip Thomas, CEO Cannes Lions, rekao je kako je broj prijava pokazao kako je reč o “industriji koja veruje u moć kreativnosti kao pokretačke sile čitavog poslovanja i brendova. Lavovi su pokazatelji velike kreativnosti i uzbudljivo je videti marketingaše koji zajedno sa svojim agencijskim partnerima teže ka proizvodnji neverovatnih radova, s težnjom da se takmiče na svetskoj pozornici u Cannesu”.
Najveći pozitivni pomak u broju prijava je u kategoriji Creative Effectiveness gde je ove godine dvostruko više prijava u odnosu na prošlu. Film, Film Craft i Branded Content & Entertainment su kategorije koje takođe beleže veći broj prijava što ukazuje na neke nove trendove u industriji. Press i Outdoor su kategorije koje ove godine imaju nešto manji broj prijava.
Više o informacija o festivalu pronašite na www.canneslions.com.