today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Reklama za pelene podelila javnost

Dojenje u javnosti upravo je postalo još – javnije. Nova reklama za Luvs pelene ponovo je pokrenula debatu o mamama koje doje na javnim mestima. Reklama u trajanju od 30 sekundi koju je kreirala agencija Saatchi & Saatchi počinje tako što mama doji dete u restoranu prekrivena ćebencetom. Dve godine kasnije, ista mama, isti restoran, nova beba, bez ćebenceta. „Hej, ovde gore”, kaže mama zapanjenom konobaru koji ne može da skrene pogled sa njenog poprsja.
„Do drugog deteta svaka mama postane ekspert”, krilatica je reklame. Ipak, prava poruka, smatraju oni kojima se dopala ideja, jeste promocija dojenja u restoranu. Jedni su reklamu nazvali „trijumfom samouverenih majki koje se ne stide dojenja u javnosti”, a Facebook profil Luvs pelena prikupio je preko 7.000 „lajkova”.
Međutim, druga polovina Amerike je šokirana. „Hvala Luvs-u što nam je pokazo najgore u ženama”, napisao je jedan komentator. „Neke ipak treba da nauče šta je to skromnost i da nije u redu da pokazujete svoje dojke celom svetu”, dodao je drugi. U poslednje vreme dojenje je preraslo u pitanje prava žena. Mnoge mame nailaze na negodovanje „moralnih čistunaca“ u restoranima i prodavnicima zbog ovog gesta, neke su čak ukorene na radnom mestu zbog toga. Ipak, sve je veći broj njih koje smatraju da su bebine potrebe ispred pitanja diskrecije čak i kada prekrivanje ćebencetom ne funkcioniše uvek kako treba.
„Ako vas dojenje vređa, onda previše blenete u majke”, jedan je od komentara na Facebooku. Predstavnica Luvsa, pak, smatra da se reklama više bavi životnim iskustvom nego ideologijom.
„Spot je naišao na veliko odobravanje među mamama”, kaže Triša Higins, PR kompanije. „On je zasnovan na činjenici da je roditeljstvo znatno lakše sa drugim detetom a dojenje u javnosti samo je jedna od mnogih stvari u vezi sa kojima se majke osećaju samopouzdanije”. Ova kampanja je došla u dobar čas za brend koji se još uvek nije sasvim oporavio od titule „Najgora reklama u SAD” koju je poneo prošle godine za spot o takmičenju beba u vršenju velike nužde.

Izvor: B92

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!