Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Reklama za bombone koja podstiče homoseksualizam!?

Oglasni TV spot u kome mlade devojke, članice grupe „AKB 48“, razmenjuju istu bombonu od usta do usta odevene kao učenice izazvala je brojne kritike u Japanu. Oni koji negoduju smatraju da spot podstiče homoseksualizam. U reklami, koja je emitovana u martu, vide se devojke obučene u školske uniforme kako intimno dele slatkiš, sa povremenim snimcima njihovih usana izbliza. Radiodifuzna agencija u Japanu saopštila je da su većinu od 116 pritužbi na tu reklamu dobili od mladih ljudi.
„Spot može da ohrabri homoseksualizam“, rekao je jedan od zabrinutih i dodao da ga brine i „oralna flora“, navodi se u saopštenju agencije. Portparol kompanije koja proizvodi bombonu „uha mikakuto“ rekao je da je reakcija na reklamu, koja je emitovana 10 dana, mešovita. – Dobili smo i žalbe na spot, ali je bilo i mnogo onih kojima se dopala, rekao je portparol i dodao da su istraživanja pokazala da je reklama u vreme emitovanja bila četvrta na listi najpopularnijih.
Inače, grupa „AKB 48“ jedna je od najpopularnijih na svetu sa prošlogodišnjom zaradom od preko 200 miliona dolara samo od prodaje CD-ova i DVD-ova. Poslednjih godina postala je fenomen u Japanu i drugim delovima Azije.

„Ne želim da gledam ovakve reklame“, navodi se u drugoj pritužbi i dodaje da je spot „veoma neukusan“. Grupu uglavnom čine devojke, stare do 25 godina, a njihov sladunjavi pop zvuk i sinhronizovani ples veliki su hit među devojčicama. Prešavši put od devojke iz susedstva do zavodnice, grupa ima veliki broj muških obožavalaca, mahom starijih.

Izvor: RTS

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!