Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Reklama koja nije reklama!

Sigurno ste i dalje pod utiskom nekog od videa (ne reklame) koju ste nedavno gledali na YouTube-u za veliki svetski brend i link ste prosledili prijateljima, a da niste ni znali da se radi o PR Stuntu?
Video kao način promovisanja brenda ne mora uvek biti samo TV reklama. PR stunt je planirani događaj koji je osmišljen da privuče pažnju, a trenutno je jedan od svetskih trendova u marketingu. Još ako on preraste u viral, dometi su neograničeni. Uglavnom, ideja je da se na neobičan i zabavan, ponekad i šokantan način prenese poruka.
Svetski ad formati izgleda stižu i kod nas! Ovoga puta, Staropramen je odlučio da privuče pažnju onim sa čime se najviše ponosi – Duhom Praga.
Zamislite da odete na piće usred Breograda, a vaš omiljeni kafić vas prenese svojim duhom, ali i izgledom, gostima i jezikom u potpuno drugi grad – Prag! Teleport je izgleda moguć! Svaki detalj, od imena, preko karte piće, časopisa do jezika na kojem pričaju konobar i gosti je zamenjen. Sve je u duhu Praga. Vi uđete, sednete i nađete se na potpuno nepoznatom terenu. Pokušate da se sporazumete, ali nikako ne ide…
Međutim, najpoznatije praško pivo na svetu – Staropramen – uvek je pri ruci. Ostaje da vidimo koliko će se epidemija „Praške dobrodošlice“ širiti po internetu, ali i ostalim gradovima Evrope.
Za Apatinsku pivaru i brend Staropramen projekat je osmislila i realizovala beogradska agencija Pioniri Communications, a za produkciju je zaslužan Mosquito.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!