Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Reciklirani oglasi sada imaju veću važnost!

SVET – Nasilje u porodici jedna je od gorućih tema širom sveta. Tri kreativca iz Čikaga došli su na ideju da ovu goruću temu ilustriraju na upečatljiv način, „vandalizujući“ oglase na metro i autobuskim stajalištima širom grada.

Reciklirali su stare oglase i preko njih ispisali pitanje za javnost „Ako se ovo dešava u javnosti, šta se dešava u privatnom životu?“ Kampanja pod sloganom „Defacing Abuse“ ima za cilj da podstakne javnost da što više priča o nasilju u porodici i podigne svest o ovoj temi na lokalnom, ali i globalnom nivou kroz online medije.

Defacing Abuse from Carl Larsson on Vimeo.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!