Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

REALno, pojačanje u pravom trenutku

U vremenu u kom se retko ko odlučuje na investicije i dugoročno planiranje, agencija REAL GRUPA započinje zdravim ambicijama: dodatno jačanje agencijskog tima i podizanje kvaliteta poslovanja.

„Nakon četvorogodinjeg prisustva na srpskom tržištu, odmerili smo snage i shvatili da je došlo pravo vreme da REAL u Srbiji dodatno osnažimo“, objašnjava Davor Fabijanić, Izvršni direktor REAL GRUPA Srbija. „Zbog toga nam se, na samom početku godine, pridružio Goran Ruškuc, kreativni direktor čijih će šesnaest godina bogatog iskustva sigurno pomoći da ostvarimo kvalitetan i kontrolisan rast. Goran Ruškuc je tokom karijere sarađivao sa velikim kompanijama kao što su Ikea, Heineken, Bambi, Nivea, Imlek, Grand kafa, NIS, Jelen Pivo ili WWF. Ruškuc je sa svojim timovima osvajao gotovo sve lokalne i regionalne nagrade na festivalima kreativnosti“

Ivan Radojević, Client Service Director, podseća: „REAL GRUPA je poslovanje u Srbiji otpočela u Srbiji 2018. godine i kreirala sve dosadašnje kampanje koje su obeležile sjajan start kompanije Lidl u Srbiji. Lidl Srbija je danas najbrže rastući retail brend na domaćem tržištu i primer najuspešnijeg lansiranja Lidla u celom svetu. Iza sebe imamo vrhunski efikasne i pažljivo strateški promišljene kampanje. To nam daje za pravo da pred sebe postavimo ambicioznije planove, krenemo u nove projekte i pitcheve.“

Na pitanje kakvi su mu prvi utisci o novoj agenciji, Goran Ruškuc kaže: „Meni se od samog početka čini da ova agencija ume mnogo, a može mnogo toga još. Drago mi je da sam deo ove, REALne priče, jer verujem da neralne ambicije uništavaju ovu industriju, bilo da dolaze sa strane agencije ili klijenta. Biti deo agencije koja u svom imenu ima pojam REAL je, samo po sebi, sjajan početak! Treba znati ko si i šta umeš, to je najbolji put da pružiš svoj maksimum i dođeš do velikih ideja i kampanja“

Dok se nove kampanje pripremaju, REAL GRUPA najavljuje i čvršće umrežavanje agencija u Zagrebu i Beogradu i jačanje regionalnog aspekta poslovanja. Pojačana i ostrašćena, REAL GRUPA hrabro gradi svoju 5. godinu postojanja u Srbiji.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!