Druga konferencija o nacionalnom (re)brendiranju Srbije održaće se 10. jula u Novom Sadu u okviru Exit festivala, u svečanoj sali zgrade sedišta NIS-a, sa početkom u 17h. Muzički festival EXIT, će i ove godine pored odličnog muzičkog i umetničkog sadržaja, imati i poseban segment posvećen započinjanju dugoročnog sistemskog rada na (re)pozicioniranju imidža Srbije. Teme ovogodišnje konferenicije biće – „Kako istok i zapad vide Srbiju“ i „Mogući putevi formiranja brenda Srbije“.
EXIT – kao jedan od najprepoznatljivijih modernih srpskih brendova, do sada je uradio puno na pozitivnom menjanju slike o Srbiji u Evropi i svetu, a želi da i dalje daje svoj doprinos promociji novog, pozitivnog imidža Srbije.
Činjenica je da imidž zemlje ima ogroman uticaj na razvoj države pre svega kroz privlačenje stranih investitora, rast izvoza i razvoj turizma, kao i na međunarodnu političku poziciju zemlje, EXIT želi da pomogne da se podigne važnost ove teme u javnosti kako bi se započelo sa radom na promeni imidža naše zemlje.
Više informacija u prilogu i na web adresi http://www.rebrand.rs/.