Razgovori o uspesima sportskog marketinga!

REGION – Septembarski susret Društva za marketing Slovenije (ponedeljak, 24. septembar) i ove će godine tradicionalno biti posvećen sportskom marketingu. Gosti su: Alja Učanakar (Ljubljanske mlekarne), Dragana Peredija (SportMediaFocus), Alenka Potočnik Anžič (Gorenje) i Milan Eržan (Bahrain Media Pro Cycling Team), najavili su iz ovog udruženja.

Na događaju biće predstavljeno nekoliko zanimljivih primera iz sveta sportskog marketinga. Alja Učanakar i Dragan Perendija pokazaće šta uraditi ako se tvoj sportski partner tik pred sezonu povredi i tako otpadne njegovo aktivno učešće na takmičenjima. Gosti će svoja iskustva predstaviti na primeru vrhunske slovenske alpske smučarke Ilke Štuhec i robne marke Alpsko mleko.

Pre godinu dana članovi Slovenskog društva za marketing imali su priliku čuti kakve je marketinške planove imalo Gorenje u rukometu, posebno kada je u pitanju Evropsko prvenstvo u rukometu 2018. U svom nastupu na sledećem susretu Društva za marketing Alenka Potočnik Anžič otkriće kako u kompaniji ocenjuju uspešnost svojih aktivnosti, šta su postigli i šta bi još mogli poboljšati. Izuzetan primer jer će učesnici gotovo „uživo“ videti ocenjivanje marketinških aktivnosti.

Susret će biti završen razgovorom kakav se retko kad može poslušati. Tomaž Ambrožič će razgovarati s Milanom Erženom, direktorom elitne biciklističke ekipe Bahrain Media. Između ostalog učesnici će saznati kako ekipa privlači globalne partnere, šta globalne robne marke traže u sportskom marketingu i kako prilaze sportistima.

Više informacija pronađite OVDE.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari