today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Razgovor sa kreatorima kampanje „Kontroliši se malo“

Početkom novembra Beograđane i Banjalučane iznenadili su bilbordi i plakati sa srednjim prstom, kojem kao da nešto fali; ispostaviće se – falio im je jedan testis, a u pitanju je bila kampanja agencije Ovation iz Beograda i udruženja Superbrke iz Banjaluke. O ovoj kampanji razgovaramo sa Zoranom Šišićem (Superbrke BL) i kreativnim direktorom Ovationa Vladimirom Mitrovićem.

Superbrke se godinama unazad bave rakom prostate i rakom testisa. Koliko je teško prići muškarcima i podstaći ih na preglede?

Zoran Šišić: Izuzetno teško, jer mi muškarci smatramo da smo jači pol i da se nama ništa ne može dogoditi i često odbijamo da radimo samopreglede, ali i kontrolne preglede. Danas, nakon 10 godina realizovanja akcije pomjerili smo se sa mrtve tačke, ali smatram da ima još mnogo posla kako bi muškarci prilikom tuširanja jednom mjesečno uradili samopregled i kako bi to ušlo u naviku. Nekad imam osjećaj da se muškarci malo u novembru trgnu i osvjeste se, ali već za koji mjesec taj entuzijazam opadne, te je zbog toga jako važno pričati cijelu godinu o samopregledima, ali i o mentalnom zdravlju kao i drugim problemima kada je zdravlje muškaraca u pitanju.

Kancer testisa je velika tema o kojoj se malo priča. Da li je to bio jedini motiv za bavljenje njome?

Vladimir Mitrović: Kancer testisa jeste ozbiljna i važna tema, o kojoj se eto baš obiljno ćuti. Nenormalno je da postoji toliko veliki raskorak u dizanju svesti u našoj populaciji o važnosti samokontrole i pregleda kod osoba muškog i ženskog pola. Nema baš ni jedan razlog za to, jer je u pitanju zdravlje. Baš to “zataškavanje” i nebavljenje je bio glavni razlog za ovu kampanju. Izabrali smo ideju koja je direktna i koja te na simboličan način suočava sa cenom “busanja u muške grudi” i odbijanja da se pozabaviš svojim zdravljem.

Poznati ste u Banjaluci po kreativnim kampanjama na ove teme; da li je bilo teško sakriti o čemu se radi kada su tizer bilbordi preplavili grad?

Zoran Šišić: Ova kampanja je bila drugačija u odnosu na ostale, jer smo i mi izašli iz svojih okvira iako smo uvijek imali zanimljive kampanje koje su privlačile pažnju. Zbog toga, bilo je teško sakriti da smo to mi, jer nama bliski ljudi su već sumnjali, a morali smo ćutati. Takođe, bilo je poziva i sa nekih medija koji su tražili ekskluzivu da objave da mi stojimo iza bilborda, pa smo i to morali prećutati.

Isto tako, provajdere bilborda su kontaktirali da im otkriju o čemu se radi, da li je neka politička konotacija. Ipak, sve je ostalo u tajnosti i sa reveal-om napokon je svima sada jasno i mislim da smo postigli vrhunski efekat ove godine i zakucali sebi ozbiljan zadatak za narednu godinu.

Saradnja sa ekipom iz Ovation-a bila je vrhunska i zaista se nadam da je ovo samo prva u nizu kampanja koje ćemo raditi zajedno.

Nedostaje li našem tržištu čistokrvnog advertajzinga, što na komercijalne, što na neprofitne teme?

Vladimir Mitrović: A ne znam sad baš šta je to, “čistokrvni advertajzing”, ali sigurno bi bilo lepše da poruke uvek budu takve da vam pokreću mozak, maštu, empatiju, da vas zasmeju ili zapitaju. Jednostavnost i iskrenost je najteže postići ali ih publika najlakše prepozna i najbolje odreaguje…ako je ideja dobra, naravno.

Puno ljudi nam se javilo da nam kaže koliko ih je naša kampanja dirnula, trgla ili uplašila, i to i jeste bio cilj, ali pravi rezultat je da se bar jedna osoba, koja to do sad nije radila, samopregleda ili zakaže redovni pregled kod urologa. To bi bio profit ove neprofitne kampanje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!