today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Razglednice za one koje boli pipi!

REGION – Nekada je slanje razglednica bilo nešto bez čega letovanje ne može proći, a danas postaje običaj koji nestaje. Veliki deo odgovornosti za to snosi moderna tehnologija uz koju je vlastite fotografije moguće u svakom trenutku poslati bilo kome na svetu. No dobar deo odgovornosti snose i uobičajene, nemaštovite razglednice koje je teško razlikovati jedne od drugih.

Zato ove godine Pipi ima za cilj vratiti slanje razglednica u modu, ali s jednom značajnom razlikom. Dok su do sada razglednice trebale prikazati idealnu sliku letovanja, Pipi razglednice prikazuju ljude na letovanju kakvi zaista jesu. Bez ulepšavanja i idealizovanja i s dozom humora na vlastiti račun.

„Cilj je ovih razglednica slavljenje duha bezbrižnosti koji bi trebao biti nit vodilja svakog letovanja. I ne samo letovanja. Ako se poželite javiti nekome kako biste se pohvalili da jednostavno uživate na moru i boli vas pipi za sve drugo, predlažemo vam da potražite ove razglednice. Ovo je jedan od onih projekata zbog kojeg volimo posao koji radimo. Pipi smo još samim redizajnom i novim pozicioniranjem postavili kao brend koji na duhovit, iskren i pomalo temperamentan način prikazuje svoj duh bezbrižnosti i slavi “boli me Pipi” stav. U vreme kada su štampane razglednice postale gotovo zaboravljene zbog “nameštenih” instagramskih pozdrava s plaža, jako smo sretni što je Pipi – originalni dalmatinski brend omogućio da ta stara navika opet postane hit“, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvy agencije koja je osmislila ovu kampanju za Pipi.

Više o projektu: https://pipi.com.hr/bezbrizni-pozdrav-s-jadrana/

Agencija: Imago Ogilvy
Kreativni i Art Direktor: Darko Bosnar
Copywriter: Ana Burazer, Barbara Sabo, Goran Bader
Art Direktor: Srećka Gmaz
Dizajner: Marko Gereci
Strategija: Iva Bokšić, Dina Dretvić
Voditelji projekta: Ana Šutić-Renić, Ivana Besak, Maria Šimurina
Priprema: Nikola Janjić, Lana Kessler, Darko Kučina
Digital: 1i0 – Tvrtko Kraćun, Hrvoje Hrvatin, Željko Glavor, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš
Ilustrator: Vedran Klemens

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!