Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Razglednice za one koje boli pipi!

REGION – Nekada je slanje razglednica bilo nešto bez čega letovanje ne može proći, a danas postaje običaj koji nestaje. Veliki deo odgovornosti za to snosi moderna tehnologija uz koju je vlastite fotografije moguće u svakom trenutku poslati bilo kome na svetu. No dobar deo odgovornosti snose i uobičajene, nemaštovite razglednice koje je teško razlikovati jedne od drugih.

Zato ove godine Pipi ima za cilj vratiti slanje razglednica u modu, ali s jednom značajnom razlikom. Dok su do sada razglednice trebale prikazati idealnu sliku letovanja, Pipi razglednice prikazuju ljude na letovanju kakvi zaista jesu. Bez ulepšavanja i idealizovanja i s dozom humora na vlastiti račun.

„Cilj je ovih razglednica slavljenje duha bezbrižnosti koji bi trebao biti nit vodilja svakog letovanja. I ne samo letovanja. Ako se poželite javiti nekome kako biste se pohvalili da jednostavno uživate na moru i boli vas pipi za sve drugo, predlažemo vam da potražite ove razglednice. Ovo je jedan od onih projekata zbog kojeg volimo posao koji radimo. Pipi smo još samim redizajnom i novim pozicioniranjem postavili kao brend koji na duhovit, iskren i pomalo temperamentan način prikazuje svoj duh bezbrižnosti i slavi “boli me Pipi” stav. U vreme kada su štampane razglednice postale gotovo zaboravljene zbog “nameštenih” instagramskih pozdrava s plaža, jako smo sretni što je Pipi – originalni dalmatinski brend omogućio da ta stara navika opet postane hit“, rekao je Darko Bosnar, kreativni direktor iz Imago Ogilvy agencije koja je osmislila ovu kampanju za Pipi.

Više o projektu: https://pipi.com.hr/bezbrizni-pozdrav-s-jadrana/

Agencija: Imago Ogilvy
Kreativni i Art Direktor: Darko Bosnar
Copywriter: Ana Burazer, Barbara Sabo, Goran Bader
Art Direktor: Srećka Gmaz
Dizajner: Marko Gereci
Strategija: Iva Bokšić, Dina Dretvić
Voditelji projekta: Ana Šutić-Renić, Ivana Besak, Maria Šimurina
Priprema: Nikola Janjić, Lana Kessler, Darko Kučina
Digital: 1i0 – Tvrtko Kraćun, Hrvoje Hrvatin, Željko Glavor, Nikola Grdanjski, Stipe Mihaljević, Mario Semeš
Ilustrator: Vedran Klemens

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!