Rast prihoda od oglašavanja za 5,7% u 2014.

SVET – Oglašavanje na globalnom nivou iznosiće nešto više od 545 milijardi dolara u 2014. godini, piše eMarketer. Ukupni prihodi od oglašavanja porašće za 5,7%, što je dvostruko veći rast u odnosu na predhodnu godinu kada je iznosio 2,6%.
Do ovako velikog rasta došlo je pre svega zbog dva velika sportska događaja – Zimskih olimpijskih igara i Svetskog prvenstva u fudbalu, ali je posebno važnu ulogu odigrao stalni rast online i mobilnog oglašavanja, čemu su oglašivači ove godine posvetili veliku pažnju, navodi se na sajtu eMarketer.
Na listi zemalja koje prednjače u rastu, daleko najveće budžete za oglašavanje imaju SAD, koje će prema predviđanjima eMarketera do kraja godine potrošiti preko 180 milijardi dolara ili skoro jednu trećinu od ukupnih davanja na globalnom nivou. Troškovi za oglašavanje u SAD na taj način će biti i najveći po glavi stanovnika – 565 dolara u proseku, dok će Kina u istom period potrošiti samo 37 dolara po glavi stanovnika.
eMarketer očekuje da će prihodi od digitalnog oglašavanja u svetu porasti za 17,7%, ili ukupno 140,15 milijardi dolara, čime će, po prvi put, akumulirati čak oko 25% od ukupnih prihoda od oglašavanja u svetu.

Više informacija pronađite na sajtu eMarketer.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari