today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rast prihoda i broja zaposlenih u kliping agencijama tokom 2020.

Marketing mreža, u proteklih nekoliko meseci, sprovela je temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom Agency Report. Prvi rezultati drugog talasa istraživanja objavljeni su danas, a odnose se na poslovanje agencija za usluge klipinga i analizu medija u 2020. godini.

Novosadska agencija Ninamedia Kliping, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po svim kriterijumima analize. Ova agencija, u 2020. godini, zabeležila je povećanje poslovnog prihoda od 12,42%, odnosno 35,7 miliona dinara više nego u 2019. Kada je u pitanju neto dobit, ova agencija zabeležila je gubitak od 23,14% u odnosu na prethodnu godinu. Tim Ninamedia agencije ostao je isti u 2020.

Druga na rang listi po poslovnom prihodu i treća po neto dobiti nalazi se agencija Kliping. Ova agencija posluje u okviru Newton Media Grupe, koja ima predstavništva u pet država regiona. Kliping je zabeležio povećanje poslovnog prihoda za 7,79%, dok je neto dobiti opala za 27,28%. Broj zaposlenih uvećan je za 36,84%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu, i na drugom po neto dobiti, nalazi se Real Time Clipping. Ova agencija, jedina u grupaciji, zabeležila je pad poslovnog prihoda u 2020. od 15,64%, ali i blagi rast neto dobiti za 0,50% i rast broja zaposlenih za 28,57%.

Kao zasebno pravno lice u okviru agencije Represent Communications, u aprilu 2018. godine osnovan je Digital Element, agencija specijalizovana za praćenje, prikupljanje i analizu online medija. Ova agencija zabeležila je najveći rast prihoda u grupaciji kliping agencija 61,43%, kao broja zaposlenih od 60%, ali pad neto dobiti za 56,61%.

Agencije za usluge klipinga i analize medija najmanja su grupacija agencija sa svega 4 pravna lica koja primarno posluju u ovoj oblasti. Ukupan poslovni prihod agencija za usluge klipinga i analize medija u 2020. porastao je za 9,13%, dok je neto dobit opala za 14,17%. Broj zaposlenih u agencijama za usluge klipinga veći je za 10,61%, a u 2020. iznosio je 142. Najviše novih kolega zaposlila je agencija Kliping (7).

Cela grupacija kliping agencija beleži pad neto dobiti u 2020. godini, sem agencije Real Time Clipping koja je zabeležila blagi rast po ovom kriterijumu. Rast odnosno pad poslovanja prve agencije sa rang liste i dalje se reflektuje na ukupne poslovne rezultate cele grupacije agencija za usluge klipinga i analize medija. S druge strane, s obzirom na poslovne prihode cele grupacije, moglo bi se reći da kliping agencije nisu bile najugroženije tokom COVID-19 krize i zatvaranja budžeta.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Napomena: Za analizu su korišćeni javno dostupni podaci pravnih lica, a koji su objavljeni na sajtu Agencije za privredne registre Republike Srbije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!