Logotip Neoplante već dugo uliva poverenje svojim potrošačima, da svaki proizvod sa ovim znakom garantuje premium kvalitet, jedinstveni ukus i način izrade. Njen logotip označava tradiciju koju neguju, vrednosti za koje se zalažu, a neraskidivo su povezane sa Vojvodinom, njenim šorokim ravnicama, “natenane” stilom života i uživanjem u svakom trenutku, koraku i zalogaju.
Kako svaki logotip ima veliki uticaj na to kako kupci doživljavaju neki brend, kompanija Neoplanta je odlučila da promeni vizuelni identitet i na taj način dodatno osnaži svoju vezu sa gradom Novim Sadom, čiji latinski naziv nosi u imenu. Naime, naselje na levoj obali Dunava dobilo je prvi zvanični naziv Neoplanta 1748. godine, kada mu je carica Marija Terezija dodelila status slobodnog kraljevskog grada. Svaki narod koji ga je tada nastanjivao, preveo ga je na svoj jezik, a Srbi su ga nazvali Novi Sad.
Šansa za sve dizajnere u Srbiji
Vodeći se ovim principima, kompanija Neoplanta je odlučila da se javno raspiše nagradni konkurs za izradu kreativnog rešenja – logotipa, koji će predstavljati njen novi vizuelni identitet. Tako će šansu, da daju svoju originalnu ideju i osvoje 3.000 evra, imati dizajneri ne samo iz Novog Sada, već iz cele Srbije, ne samo iz prefesionalni dizajneri, već i mladi, maštoviti kreativci na početku karijere, studenti, svi koji će razumeti vrednosti za koje se kompanija zalaže.
Nagradni konkurs, koji traje od 01.03. do 05.04.2021. godine, sprovodi se na sajtu Neoplante. Tu se nalaze sva pravila i smernice za izradu kreativnog rešenja – logotipa, a svoja vizuelna rešenja učesnici šalju na e-mail adresu organizatora sirokokonkurs@neoplanta.co.rs . Nakon što se konkurs zatvori 5. aprila u ponoć, tročlani stručni žiri (predstavnici kompanije Neoplanta, grada Novog Sada i Akademije umetnosti u Novom Sadu) odlučuju koji rad je pobedio, a ime dobitnika će biti objavljeno 29.04.2021. godine na http://www.neoplanta.rs/news.
Važno je da napomenemo da učesnik mora da bude punoletni pojedinac, ne grupa autora, koji može da učestvuje sa maksimum tri kreativna rešenja. Prema tome, dragi kreativci, dobro proučite uslove konkursa, razmislite i napravite svoje pobedničko rešenje, jer vas samo mesec dana deli od moguće pobede. Srećno!
Izvor fotografija: Neoplanta