Marketing mreža 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre organizuje peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Pod sloganom „Make room for a new BLOOM“, ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a Beograd će tokom dva dana trajanja festivala biti domaćin vrhunskim stručnjacima iz celog sveta. Takođe, ove godine festival će činiti Dan inovacija i Dan talenata.
Pored uobičajeno kvalitetnog programa, u okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, Marketing mreža će, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizovati takmičenje mladih talenata.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.
Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).
Brief će se odnositi na izradu kampanje za određeno socijalno preduzeće ili udruženje, a identitet socijalnog preduzeća ili udruženja, njihovi ciljevi, strategija, kao i sve dodatne informacije biće poznate 25. septembra na dan brifiranja. Takmičari će imati na raspolaganju 48 sati da odgovore na brief.
Žiri KAKTUS Talents Award čini 12 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja. Ove godine žiri, na čelu sa Ivanom Kozličić, marketing direktorkom za Balkan u kompaniji Mastercard, radiće u sastavu Bojan Babić, Creative Director, Executive Group; Branka Pudrlja Durbaba, Senior Market Director, Vip Mobile; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager, Mars Multisales Baltics Balkan Adriatic; Jasmina Stojanov, Managing Director, Nova Communications; Ljiljana Radosavljević, Menadžer korporativnih politika i komunikacije, PepsiCo West Balkans; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB; Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara; Sanja Lalević, Facebook Lead Serbia, HTTPOOL; Svetlana Ćopić, Creative Director, Block&Roll i Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communications.
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Organizator će pobedničkom timu obezbediti:
– KAKTUS Talents Award statuu, koja će dobitnicima biti uručena na glavnoj dodeli nagrada KAKTUS 2019;
– Besplatne kotizacije za oba dana festivala KAKTUS 2019;
– Medijsku promociju kroz sve kanale Marketing mreže;
– Dve besplatne kotizacije za IF! Italians Festival koji se održava od 7. do 9. novembra ove godine u Milanu, Italija.
Drugoplasirani tim osvaja:
– Besplatne kotizacije za oba dana festivala KAKTUS 2019;
– Dve besplatne kotizacije za SEMPL konferenciju koja se održava od 28. do 29. novembra ove godine u Portorožu, Slovenija.
Prijavljivanje timova otvoreno je do 20. septembra na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/ i potpuno je besplatno.