Osmi festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2022 održava se pod sloganom „Samorefleksija“. Ove godine tokom festivala SLAVIĆEMO SNAGU DOMAĆE KREATIVNOSTI i sagledati potencijale – pojedinaca, timova, agencija i brendova.
Tim povodom, Marketing mreža, uz podršku kompanije SBB, raspisuje, četvrti po redu, konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents.
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.
Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).
Brief će se odnositi na izradu kampanje za određeno socijalno preduzeće ili udruženje, a identitet socijalnog preduzeća ili udruženja, njihovi ciljevi, strategija, kao i sve dodatne informacije biće poznate 28. septembra na dan brifiranja. Takmičari će imati na raspolaganju 48 sati da odgovore na brief.
Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja, čija imena će biti objavljena u narednim danima.
Prijavljivanje timova otvoreno je do 23. septembra na sajtu https://kaktus.rs/ i potpuno je besplatno.