REGION – U toku su rane prijave za 17. konferenciju medijskih trendova SEMPL. Samo do 01. oktobra svi zainteresovani učesnici biće u prilici da svoje kotizacije dobiju po specijalnoj promotivnoj ceni ili se opredele za neki od SEMPL paketa.
U Grand hotelu Bernardin u Portorožu, 27. i 28. novembra 2015, oko dvadeset međunarodnih i regionalnih stručnjaka će u okviru SEMPL konferencije razmatrati aktuelne medijske trendove i pojave, večita pravila marketinga, povezanost strateškog razmišljanja i inovativnosti u medijsko-komunikacijskoj grani, uspešne poslovne modele sistematskog zakupa onlajn medija i kreativnost u eri, u kojoj primat preuzimaju mobilni uređaji.
Među ovogodišnjim predavačima naćiće se Keti Armilas, američki marketinški strateg i autorka knjige “Neopoziva pravila marketinga: 9 i po načina da vas ljudi zavole”, Les Binet, jedan od najvećih svetskih stručnjaka za oglašivačku efikasnost, Mats Persons, glavni operativni direktor u danskom preduzeću “Adform”, Majk Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke proizvode u “Yahoo”-u, Maks Manč, mladi nemački fotograf i umetnik koji svoje pratioce – a ima ih već više od 55 hiljada – oduševljava na društvenoj mreži Instagram, Srđan Šaper, osnivač i direktor srpske oglašivačke agencije “I&F McCann Group” i druga zvučna imena iz sveta komunikacijskog biznisa.
Više informacija, kao i formular za ranu prijavu možete pronaći na http://www.sempl.si/en/attend/prices