today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raditi s klijentima koje ne voliš je grozno!

REGION – „Nekada mi je grozno raditi za klijente koje ne volim. Ono što me pokreće su smisao i svrha. I to je ono što postaje sve bitnije u našem poslu“, rekao je Eric Schoeffler, jedan je od najpoštovanijih kreativnih direktora u Evropi iz Havas Grupe, na panelu “Značenje je nova valuta” u okviru Weekend Media Festivala.

Schoeffler kaže kako ljudsko ponašanje menja tržište.

Trend organske hrane u Nemačkoj je, na primer, u posljednjih nekoliko godina u ogromnom porastu. Isto je i s bicikliranjem ili konceptom car sharinga. Ljudi danas postaju sve više osvešteni, kaže Eric Schoeffler, i brendovi se moraju tome prilagoditi.

Kako se može dodati vrednost životu ljudi te stvoriti značajniju vezu između njih i brendova? – Dok će strategija i ideja i dalje biti ključne za bilo koji oblik komunikacije uspešnog brenda, podaci, mediji i visokokvalitetni sadržaj mogu ne samo pojačati iskustvo nego i otvoriti potpuno nova polja kreativnih rešenja – kaže Schoeffler.

Na svom primeru objasnio je kako se trendovi menjaju. On je vegetarijanac i svojevrsni “unicorn” među svojim društvom u kojem svi jedu meso i gledaju ga čudno kad nešto naruči u restoranu. Njegova 15-godišnja kćerka je takođe vegetarijanka i svojevrsna “čudakinja” među svojom ekipom, jer su oni – vegani.

Danas je naime puno veći broj ljudi koji su vegani do 35, nego onih iznad 60-te, jer trendovi se menjaju. Zato je potrošači i očekuju da se i brendovi menjaju u skladu s vremenom. Bez toga propadaju.

Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!