REGION – „Nekada mi je grozno raditi za klijente koje ne volim. Ono što me pokreće su smisao i svrha. I to je ono što postaje sve bitnije u našem poslu“, rekao je Eric Schoeffler, jedan je od najpoštovanijih kreativnih direktora u Evropi iz Havas Grupe, na panelu “Značenje je nova valuta” u okviru Weekend Media Festivala.
Schoeffler kaže kako ljudsko ponašanje menja tržište.
Trend organske hrane u Nemačkoj je, na primer, u posljednjih nekoliko godina u ogromnom porastu. Isto je i s bicikliranjem ili konceptom car sharinga. Ljudi danas postaju sve više osvešteni, kaže Eric Schoeffler, i brendovi se moraju tome prilagoditi.
Kako se može dodati vrednost životu ljudi te stvoriti značajniju vezu između njih i brendova? – Dok će strategija i ideja i dalje biti ključne za bilo koji oblik komunikacije uspešnog brenda, podaci, mediji i visokokvalitetni sadržaj mogu ne samo pojačati iskustvo nego i otvoriti potpuno nova polja kreativnih rešenja – kaže Schoeffler.
Na svom primeru objasnio je kako se trendovi menjaju. On je vegetarijanac i svojevrsni “unicorn” među svojim društvom u kojem svi jedu meso i gledaju ga čudno kad nešto naruči u restoranu. Njegova 15-godišnja kćerka je takođe vegetarijanka i svojevrsna “čudakinja” među svojom ekipom, jer su oni – vegani.
Danas je naime puno veći broj ljudi koji su vegani do 35, nego onih iznad 60-te, jer trendovi se menjaju. Zato je potrošači i očekuju da se i brendovi menjaju u skladu s vremenom. Bez toga propadaju.
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL