Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Radionica o društvenim medijima i održivosti 15. maja u Beogradu

Radionica o društvenim medijima i održivosti koju vodi Metju Joumens održaće se u utorak 15. maja u organizaciji Smart kolektiva i Foruma poslovnih lidera Srbije. Radionica je namenjena pre svega predstavnicima društveno odgovornih kompanija koji se bave komunikacijama u svojoj kompaniji. Više nego ikad, kompanije prelaze na Twitter, Facebook, YouTube i blogove kako bi govorile o održivosti. Društveni pristup saopštavanju priča o održivosti kompanijama može doneti pažnju publike, nove ideje i aktivan dijalog čak i sa onim stejkholderima do kojih je najteže dopreti. Ova poludnevna radionica o društvenim medijima i održivosti, koju vodi Metju Joumens (Matthew Yeomans), pružiće Vam:

· Ideje i uvide od strane brendova koji su napravili sjajne kampanje u vezi sa društvenim medijima i održivošću
· Savete o tome kako da izbegnete promašaje na društvenim medijima
· Priliku da sarađujete i učite od drugih delatnika u održivom poslovanju.

Radionica će se fokusirati na dve studije stvarnih slučajeva – prva pokazuje važnost slušanja i učenja na društvenim medijima, dok druga predstavlja najbolju praksu privlačenja pažnje i pričanja priče putem društvenih medija. Učesnici će naučiti kako da prepoznaju dugoročne prilike i rizike u vezi sa društvenim medijima i održivošću i kako da razumeju inovacije koje su neophodne danas kako bi budućnost njihovih inicijativa bila sigurna sutra.

Ovde možete preuzeti Formular za prijavu. Cena učešća na radionici je 200 evra. Članovi Foruma poslovnih lidera dobijaju poseban popust od 20%. Broj učesnika na radionici je ograničen, a prednost imaju oni koji se prvi prijave. Informacije o prijavljivanju na radionicu su dostupne na sajtu www.fpl.rs

Metju Joumens (Matthew Yeomans) je glavni i odgovorni urednik i koosnivač sajta Social Media Influence. Radi kao pisac i konsultant savetujući kompanije u oblasti strategije društvenih medija od 2005. godine. Njegova specijalnost su urednička strategija društvenih medija i komunikacija održivosti. Glavni je autor godišnjeg pregleda SMI-Wizness Social Media Sustainability Index i piše rubriku Social Business za Guardian Sustainable Business. Metju je radio u Njujorku i Londonu za New York Times, National Geographic, The Atlantic i Wired. Bio je zamenik urednika časopisa Industry Standard i Village Voice i blogovao je za Time.com i Slate / The Big Money. Metju predaje izdavaštvo društvenih medija na univerzitetu u Kardifu.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!