Više od 1.500 učesnika okupiće se od 31. marta do 2. aprila 2019. godine u Lozani na najvećoj evropskoj konferenciji posvećenoj radiju i audiju – Radiodays Europe.
Pod nazivom “Sound matters – future of audio” ovogodišnja konferencija, između ostalog, donosi inovacije u kreiranju radijskog programa, upotrebu veštačke inteligencije, ideje za monetizaciju radijskog programa, nove platforme za plasiranje, kao i najnovije tehnike meranja digitalnog audio sadržaja sa naglaskom na connected cars.
Darren Davis, predsednik iHeart Media Network, najveće svetske grupacije koja pod svojim okriljem ima 858 radio stanica, podeliće viziju razvoja i modele inovativnih kampanja ključnih za uspešan advertajzing i marketing.
O trendovima i razvoju glasom aktiviranih sadržaja na Radiodays Europe govoriće Steve Henn iz Gugla i Francesca Shaw iz kanadskog Lyrebird,dok će o kreiranju zajednice i engagement strategijama govoriti Paula Szuchman iz američkog WNYC Studija.
Radiodays Europe u dva ipo dana donosi 60+ sesija u 4 formata – prezentacije, diskusije, debate, paneli – u kojima učestvuju svetski stručnjaci iz radijske, odnosno audio industrije.
Program konferencije Radiodays Europe možete preuzeti ovde.