Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Radio veoma popularan među Amerikancima!

SVET – Kao izvorni elektronski medij, radio i dalje doseže do više Amerikanaca od bilo koje druge platforme koju Nielsen meri, pokazalo je njhovo najnovije istraživanje. Kada su u pitanju odrasle osobe, starije od 18 godina, radio dopire do 92% njih u SAD-u na nedeljnom nivou.

Radio je u velikoj potražnji i ima raznovrsnu ciljnu grupu kada se uzme u obzir koliko ga ljudi sluša, u svim grupama po dobi, polu i etničkoj pripadnosti. Nije iznenađujuće da su odrasle osobe od 18 do 49 godina demografska grupa koja se najviše angažuje kada je u pitanju ovaj medij. Mesečni doseg za ovu grupu slušalaca u SAD-u je 132,4 miliona (98% stanovništva), a country muzika je među njima najpopularniji žanr. Odrasli od 25 do 54 godine su druga najangažovanija grupa, pa tako u ovoj grupi radio dopire do 123,6 miliona njih (ili 99% grupe) svaki mesec, saopštio je Nielsen.

Više informacija pogledajte na grafikonima ispod i na sajtu Nielsena.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!