Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Rad na unapređenju medijskog integriteta u Srbiji

U okviru projekta „BetterMedia Srbija“ u Novom Sadu je održana treća u nizu tribina namenjena građanima, novinarima i oglašivačima, koje je organizovala NVO Centar za transformaciju medija u partnerstvu sa Misijom OEBS-a. U tribinama učestvuju generalna sekretarka Saveta za štampu, Gordana Novaković, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe, Vanda Kučera i predstavnik Centra za transformaciju medija, Miloš Stojković.

„Etika u oglašavanju, odnosno transparentno, istinito i odgovorno komuniciranje je veoma važno, kao i samo medijsko okruženje, jer sve to zajedno utiče direktno i na potrošače i oglašivače i agencije”, istakla je Vanda Kučera, i dodala: „Naša korporativna filozofija podrazumeva rad na unapređenju poslovnog okruženja, zakonskih regulativa i standarda u medijskoj industriji. Mi to činimo najpre kroz etičku komunikaciju koju kreiramo, ali i kroz učestvovanje u izradi zakonskih akata, edukaciju, kako medija i relevantnih udruženja tako i šire javnosti, i kroz inicijativu za osnivanje samoregulatornog tela u Srbiji.”

„BetterMedia Srbija projekat svodi se na četiri ključne reči: edukacija, debata, interakcija i transformacija. Osnovna ideja je uključiti građane i civilno društvo u zajedničku borbu za bolje medije, insistirajući na tome da su građani kreatori medija, a ne samo pasivni konzumenti. Publika svojim ponašanjem i reagovanjem na medijske sadržaje zaista može da utiče na kvalitet onoga što se u njima nalazi”, rekao je Miloš Stojković, predstavnik Centra za transformaciju medija, koji je inicijator projekta u Srbiji.

Projekat BetterMedia pokrenut je u Srbiji 2015. godine u nameri da građane upozna sa medijskom scenom i regulatornim okvirom, ali i da obezbedi direktan kanal komunikacije između građana i kreatora medijske politike i sadržaja i samim tim doprinese unapređenju medijske slike u Srbiji. Centar za transformaciju medija je osnovao portal www.bettermedia.rs, a otvorio je i kanale komunikacije na društvenim mrežama, sa ciljem da građani kažu šta žele od medija i kako bi oni doprineli tome da medijski sadržaji budu po njihovoj meri.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!