Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Putnici gradskog prevoza zvezde bilborda!

Ko kaže da je putovanje gradskim prevozom dosadno?! U Stokholmu svakako nije, jer su putnici, potpuno neočekivano postali deo vrlo zanimljive oglasne kampanje, koja pokazuje na koje se sve načine mogu iskoristiti kreativnost i moderni mediji.
Na jednom od slabije prometnih stajalištia u Stokholmu kompanija Adobe, koja stoji iza Photoshop alata za obradu i retuširanje fotografija, rešila je da se malo poigra sa korisnicima gradskog prevoza. Klasični plakat iz bilborda je izvađen i ubačen je veliki LED televizor, koji je povezan sa kompjuterom u vozilu, parkiranom nedaleko od stajališta, a instalirano je i nekoliko skrivenih kamera.
Putnici, koji su čekali autobus su uslikani kamerama iz gotovo svih uglova i munjevitom reakcijom jednog od umetnika, koji će se pojaviti na Adobe Creative Days konferenciji zbog koje je akcija i nastala, oživeli su statični bilbord, kao junaci različitih priča. Kako su putnici reagovali i zašto je video sakupio skoro 10 miliona pregleda za manje od tri dana pogledajte u nastavku.

Izvor: Mondo

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!