Publicis Media osvojila globalni medijski account za GSK!

SVET – Farmaceutski div GlaxoSmithKline odabrao je Publicis Media kao svoju novu medijsku agenciju nakon revizije medijskog poslovanja, pa je ova grupa time osvojila globalni account vredan 1,7 milijardi dolara, piše Campaign.

U sklopu novog poslovanja za Publicis Media, grupa je kreirala posvećenu agencijsku jedinicu koja će servisirati account na globalnom nivou. Revizija koju je vodila kompanija ID Comms došla je nakon manje od tri godine nakon što je GSK dodelio svoje evropsko poslovanje MediaComu, dok je PHD radio na medijskim poslovima u SAD-u. Obe agencije su zadržale klijenta u globalnoj medijskoj reviziji 2015. godine.

MediaCom je takođe vodio offline medije GSK za EMEA region, dok je agencija Mindshare upravljala medijskim poslovanjem u APAC regionu i Latinskoj Americi, a Essence je nadgledala digital u EMEA.

Godinu dana kasnije, GSK je završio reviziju agencija i za ostale delove svog marketinškog poslovanja, u sklopu kojeg je angažovano devet agencija, uključujući Grey i Saatchi & Saatchi za oglašavanje.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari