Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Publicis Grupa predstavila Marcel platformu!

SVET – Publicis grupacija danas je predstavila Marcel platformu – nazvanu u čast osnivača kompanije, Marcel Bleustein-Blanchet-a. Inovacija koju pokreće veštačka inteligencija ubrzaće transformaciju organizacije sa holding kompanije na platformu, stvarajući prvo radno okruženje bez granica koje se sastoji od 80.000 zaposlenih širom sveta, uspostavljajući novu eru kreativnosti i inovacija.

Arthur Sadoun, predsednik i izvršni direktor Publicis grupacije, rekao je: „U junu prošle godine, Publicis grupacija najavila je stvaranje Marcel platforme kako bi povezali 80.000 zaposlenih ljudi unutar grupacije i pronašli potpuno novi način na koji radimo, kako za sebe tako i za naše klijente. Od tada, naša industrija je prošla kroz izazove bez presedana, pokazujući kako postepena promena nije rešenje, te da je potreba za fundamentalnom promenom jača nego ikad.
Publicis grupacija nije gubila vreme. Uspešno smo spojili baze podataka, kreativnost i tehnologiju. Prevazišli smo sve prepreke kroz The Power of One jedinstvo koje karakteriše sve zaposlene u našoj grupaciji. Danas, uz pomoć Marcel platforme, prevazilazimo barijere između talenata i prilika.

Marcel je putovanje koje treba da preusmeri Publicis grupaciju sa holding kompanije na platformu, te obezbedi slobodu kreativnim umovima kako bi napredovali i bili uspešni u ovoj promenljivoj industriji. Marcel je dokaz predanosti našim zaposlenima. U Publicisu, njih ćemo staviti na prvo mesto u ovoj transformaciji i pružiti im mogućnost učenja, deljenja i stvaranja više nego bilo gde drugde. Marcel je dokaz posvećenosti našim klijentima. Oni će moći da koriste naše neverovatne raznolikosti talenata te da ožive ideje koje su im potrebne kako bi njihov posao rastao. Naravno, Marcel je dokaz posvećenosti našoj industriji. Predvodeći promene, mi ćemo biti snaga koja donosi napredak. Vezivanje razvoja Marcel platforme za našu jednogodišnju pauzu na festivalima je bila kontroverzna ali neophodna odluka. Povukli smo crtu i otklonili svaku sumnju o našoj odlučnosti da učinimo sve što je potrebno kako bi postavili nove temelje u industriji koja se u poslednjih 40 godina muči u razvoju. Zahvalan sam našim zaposlenima, našim klijentima i našim partnerima, na kraju celoj industriji za podršku i solidarnost tokom ovog perioda, koji će se završiti u julu 2018. godine.

I na kraju, hteo bih da se zahvalim svima u Publicis grupaciji koji su i direktno i indirektno, doprineli ideji i proizvodnji Marcel platforme. Marcel je snaga svih nas, radimo kao jedan, i to već dokazujemo.“

Ljudi na prvom mestu: Svaki zaposleni kao deo snage od 80.000 ljudi
U svetu u kom ljudi više ne žele da rade za kompanije i umesto toga očekuju da kompanije rade za njih, Marcel je prva platforma dizajnirana na osnovu iskustava i benefita koji proizilaze iz stava da su ljudi na prvom mestu. U suštini Marcel platforma osnažuje svakog zaposlenog u kompaniji Publicis, i daje mu snagu od 80.000 zaposlenih. Osnovan u uverenju da osnaženi resursi dovode do većeg angažmana, što opet dovodi do boljeg rada i rezultata za klijente, Marcel je izgrađen na četiri ključna temelja: znanju, povezivanju, prilikama i produktivnosti.

Snaga znanja služi da edukuje i inspiriše naše ljude kroz kreativni rad i pronalaženje novih modela poslovanja, industrija, klijenata i kulturološkog znanja.
Snaga povezivanja pronalazi, upoređuje, i predlaže najprikladnije ljude za povezivanje unutar grupacije, u zavisnosti od potreba ljudi, interesa, obrazaca i ponašanja.

Snaga mogućnosti pruža mnoštvo načina na koje svaka osoba može da doprinese, učestvuje, savlada nove veštine i stekne nova interesovanja na projektima koji nisu njihov svakodnevni posao.

Snaga produktivnosti pretvara često dosadne procese kao što su organizacija vremena i troškovi u besprekorne i neverovatno jednostavne zadatke. Podstaknut organizacijom i upravljanjem podataka u realnom vremenu kao i Microsoft AI tehnologijom, Marcel će pružiti fluidno, intuitivno, inteligentno i bogato iskustvo za 80.000 ljudi.

INOVACIJA NA NIVOU KOMPANIJE: PREDSTAVLJANJE MARCEL AI PLATFORME
Hrabra ambicija da se Publicis grupacija transformiše u platformu podrazumevala je veoma važne poslovne izazove za kompaniju. Jedan od njih bio je vezan za bazu podataka. Uzimajući u obzir preko 80.000 zaposlenih, 1.200 kompanija, 200 profesija i hiljade klijenata, Publicis grupacija raspolaže velikim brojem podataka. Procenjuje se da je taj broj veći od 5 milijardi.

Sa ciljem da se otkrije i iskoristi vrednost ovih podataka, grupacija je stvorila Marcel AI platformu koja se oslanja na Microsoft AI i Knowledge Graph tehnologije.

Knowledge Graph tehnologija povezuje struktuirane i nestruktuirane podatke koji postoje unutar organizacije, i mapira povezanosti između njih. Ovaj centralizovani i integrisani izvor podataka pokrenuće Marcel platformu, kao i inicijative drugih kompanija. Grupacija će koristiti alate Microsoft AI tehnologije kako bi procesuirala, filtrirala, povezivala i organizovala sve podatke koji će ljudima biti od koristi.

Unapređivanje Marcel platforme zahteva konstantni trud, koji je od ključnog značaja za transformaciju grupacije u platformu.

AGENCIJE PUBLICIS GRUPACIJE U SLUŽBI KORISNIČKOG ISKUSTVA I IDENTITETA BRENDA
Razvijanje Marcel platforme je bila velika inicijativa za transformaciju, vođena Power of One ideologijom, uz podršku tehnologije i uz pomoć Publicis.Sapient koji je razvio Marcel korisnički dizajn i iskustvo. Publicis Communications’ BBH (Bartle Bogle Hegarty) je stvorila Marcel brend identitet.
Ovaj poduhvat spaja ekspertize i doprinose različitih timova od preko 100 ljudi širom kompanije uključujući Publicis.Sapient, Publicis Communications, Publicis Media, Re:Sources, IT, pravnu uslugu, bezbednost podataka, procurement i ljudske resurse.

MICROSOFT: NAŠ TEHNOLOŠKI/AI PARTNER
Publicis grupacija je u Microsoft kompaniji prepoznala partnera sa kojim deli viziju osnaživanja svakog zaposlenog znanjem i inovacijama kako bi iskustvo korišćenja Marcel platforme zajedno učinili što je moguće boljim. Microsoft AI se koristi kako bi Knowledge Graph koji stoji iza Marcel platforme bio još moćniji, a takođe i da bi svaki zaposleni kroz konverzaciju sa veštačkom inteligencijom mogao da dođe do ovih znanja. Ono što Microsoft čini idealnim partnerom je duboko tehničko znanje ove kompanije, kao i njen cloud koji ima neprevaziđene sposobnosti uključujući Azure i Office 365.

CANNES LIONS: NAŠ PARTNER U UČENJU I INSPIRACIJI
Jedan deo snage Marcel platforme koja se odnosi na moć saznanja dolazi iz partnerstva Publicis grupacije i Internacionalnog festivala kreativnosti Cannes Lions koji nam je dao pristup jedinstvenoj digitalnoj platformi The Work koja sadrži više od 200 hiljada kreativnih rešenja nagrađenih u periodu od 2001. do 2018. godine.

BEZBEDNOST PODATAKA ZAPOSLENIH I KLIJENATA SA INKORPORIRANIM MERAMA PRIVATNOSTI
Bezbednost podataka i privatnost bili su jedni od najvažnijih elemenata u procesu kreiranja Marcel platforme. Naši sektori za privatnost i bezbednost su od samog početka bili uključeni u izgradnju Marcel platforme kako bi osigurali da sve bude u skladu sa važnim zahtevima privatnosti uključujući i GDPR. Publicis grupacija je posvećena tome da podaci svih zaposlenih i klijenata budu poverljivi i sigurni. Zaposleni nisu obavezni da koriste Marcel platformu, a sve interakcije i podaci koje budu pružali biće uneti isključivo uz njihov pristanak.

KORIŠĆENJE MARCELA: MOBILNO, BRZO, PRILAGOĐENO KORISNICIMA
Osmišljen za današnju radnu snagu koja je vešta sa tehnologijom, Marcel brend lansira mobilnu aplikaciju za Android i iOS. Buduće verzije će uključivati i desktop verziju ili druge interfejse, u zavisnosti od potreba.

Zaposleni će moći da koriste ovu aplikaciju uz pomoć glasovnih ili tekstualnih komandi, jer je dizajnirana tako da bude jednostavna za upotrebu koliko i bilo koja druga aplikacija. Koncept AI (veštačke inteligencije) će predlagati poboljšanja upita povratnih informacija kako bi pomogli korisnicima da brzo ostvare konekcije i ispune ciljeve.

Marcel će biti u mogućnosti da čini mnogo više nego da samo odgovara na zahteve. On će proaktivno prezentovati relevantno znanje, konekcije i mogućnosti. Svakog radnog dana, Marcel će nuditi šest obaveštenja, skrojenih prema korisničkoj ulozi i interesovanjima u formi dnevnih pregleda. Marcel će svakodnevno prilagođavati svoj prikaz u zavisnosti od interakcije i povratne informacije zaposlenog.

PLAN IMPLEMENTACIJE:
Danas, Marcel se testira od strane 100 alfa korisnika. U junu tekuće godine, grupacija će testirati beta verziju uz pomoć 1000 ljudi izabranih da budu tačna reprezentacija Publicis grupacije, na osnovu njihove agencije, uloge i lokacije. Ova grupa će pružiti povratnu informaciju koja će biti od značaja u procesu poboljšanja aplikacije. Kao što je i rečeno na Investor Day eventu, cilj nam je da dopremo do 90% naših ljudi do 2020. godine.

Beta faza će uključivati:
– precizan postupak priključivanja definisan tako da se osigura kompletno stvaranje beta – korisničkih profila
– plan obuke koji će pomoći pojedincima da se upoznaju sa Marcel platformom
– funkciju povratne informacije koja će uključivati mogućnost komentarisanja u realnom vremenu

Cilj ove vežbe u realnom vremenu omogućiće Publicis grupaciji da:
– konstantno usavršava aplikaciju
– vraća na pravi put kada je potrebno
– usavršava korisničko iskustvo
– dodaje funkcionalnost u toku korišćenja

Do momenta dovođenja proizvoda u optimalnu kondiciju za uvođenje širom Publicis grupacije, praviće se novije verzije aplikacije. Publicis grupacija će u januaru 2019. započeti uvođenje Marcel platforme na nivou svih 80.000 zaposlenih.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!