SVET – Publicis je predstavio Pakt, rešenje za poslovne rezultate koju pokreće Epsilonova platforma za upravljanje identitetom i mašinsko učenje.
Ova platforma garantuje da će investicije u digitalni marketing ostvariti ključne KPI-jeve, uključujući prodaju, nove klijente i povrat novca uloženog u oglase. Ako se ne ispune prethodno dogovorene metrike, klijentima će biti vraćen uloženi novac u punom iznosu.
“Akvizicijom Epsilona, plan je uvek bio da se kreiraju paketi na osnovu podataka korišćenjem AI tehnologije da bi se garantovali rezultati. Ubrzali smo lansiranje platforme, u skladu sa današnjom situacijom, i počinjemo sa srednjim poduzećima kao klijentima kojima je to najviše potrebno,” rekao je Arthur Sadoun, izvršni direktor Publicis Grupe.
U razgovoru za Adweek, Sadoun je definisao tu kategoriju kao onu u koju spadaju kompanije koje ostvaruju između 10 miliona i 1 milijarde dolara godišnje, i objasnio da je lansiranje ove platforme bilo planirano na leto, ali je ubrzano zbog izazova na koje su naišli klijenti usled pandemije koronavirusa.
Sean Peters, direktor za medijske strategije u Publicisu, objasnio je da srednja preduzeća predstavaljaju otprilike jednu trećinu GDP-a SAD, i da se suočavaju se sa različitim izazovima u trenutnom okruženju.
Ponašanje potrošača se brzo promenilo u proteklih nekoliko nedelja upotrebom digitalnih kanala koji se šire tako što potrošači razvijaju naviku streama i prelaska na e-trgovinu.
„Selimo se u svet marketinga vođen podacima i mašinama, koji po prirodi postaje svet baziran na rezultatima, gde je odgovornost na prvom mjestu,“ rekao je Bryan Kennedy, izvršni direktor Epsilona.
Ceo tekst pročitajte ovde.