SVET – Publicis Groupe Canada dao je podršku Centru za mlade tamnopute stručnjake (CEE) kako bi rešio jaz u nezaposlenosti mladih crnaca, u okviru najveće pro bono kampanje ikada.
Glavni deo kampanje „Ko sam ja zaista“ izdvaja devet bivših studenata CEE, dajući im odgovarajuće majice sa kapuljačom, a koje služe i kao biografija, sa detaljima o njihovom profesionalnom iskustvu, postignućima i priznanjima. To je povezano sa sportom, rekao je redatelj Mike Regis i dodao da mladi crnci mogu ostvariti svoje profesionalne snove, bez obzira na predrasude.
Stephanie McRae, vođa sektora za raznolikost i inkluziju Publicis Groupe Canada, kaže da je inicijativa deo Publicisovog DEI mandata, koji se zasniva na uzvraćanju, upravljanju talentima i obrazovanju, ali i održivosti takvih obaveza.
Talenti iz svih kanadskih agencija Publicis Groupe radili su na kampanji koja uključuje video o digitalnom heroju, društveni i uticajni sadržaj, kao i OOH medije u Torontu, uz podršku medijskih partnera Branded Cities, Pattison, Outfront, Vertical Impression, Allvision i Astral.
Zajedno su se ujedinili kako bi podržali inicijativu, donirajući više od 500.000 USD prvenstveno u OOH oglašavanje, uključujući ključne lokacije kao što su Union Station, Dundas Square i CF Toronto Eaton Centre, kao i na oglasnim panoima uz autoputeve, na stanicama javnog prevoza i TTC stanicama.