today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prvu Facebook LOX kampanju u Srbiji videlo skoro milion i po korisnika

U petak, 28. juna, premijerno je lansirana Facebook Logout Experience kampanja u Srbiji i trajala je 24 sata. L’Oreal Balkan je prva kompanija u zemlji koja se, za potrebe brenda Garnier, odlučila za jedinstvenu Facebook kampanju u kojoj je korišćen Premium format za oglašavanje LOX. Kampanja je realizovana u saradnji sa kompanijom Web Media Agency iz Beograda.
Za samo 24 časa ostvareni su impresivni rezultati. Reklama je prikazana preko 4.200.000 puta, videlo ju je 1.420.000 jedinstvenih Facebook korisnika iz Srbije, dok je promotivni video, koji je sastavni deo LOX formata, pregledan 48.586 puta.
Cilj kampanje bio je predstavljanje prve trajne boje za kosu Olia, sa koncetrovanim uljima, bez amonijaka.
Premium LOX format je izabran jer je u vremenskom roku od samo 24h moguće dopreti do svih korisnika Facebook-a (kojih je u Srbiji preko 3.5 miliona) koji tokom trajanja kampanje urade logout sa svojih profila. Pored navedene, prednosti koje LOX donosi oglašivačima su kombinacija nekoliko oglasnih formata i vidljivost isključivo njihove reklame.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!