Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Prvi znaci konzumerizma

Razvoj televizije i radija dovodi do formiranja prvih marketinških agencija koje su bile, prvo pod okriljem izdavačkih kuća i štampanih medija, da bi se krajem ovog perioda osamostalile. Iz ove perspektive, jasno da su sve već u tom periodu pojavile prve, stidljive, naznake konzumerizma.

Pre no što je Coca-Cola ušla na tržište SFRJ, 1958. godine, Sajam je bio i mesto za štand omiljenog pića PKB proizvodnje, Vitasoka.

Prvo mleko u Tetrapaku PKB je “izbacio” na tržište 1. jula 1964. godine, uz obaveznu promociju na mestu prodaje, tada jedine opcija, Pekabeta i C Market.
Eto trougaste, pardon, tetraedraste inovacije.

Osim proizvodnje, PKB je ušao i u domen ugostiteljstva. Prve pice u Beogradu su bile služene u 3 PKB-ove picerije: Atina na Terazijama, Beograd i Snežana (koja i dan danas postoji).

Prekoputa hotela Moskva, u hladu BIP-ovog brendiranog suncobrana se prodavao sladoled na točenje, čak do poznih 80-ih godina.

Musava lica derana i šiparica su uz povike “Ša-šarenko, ša-renko” trčala i ka hladu ispod suncobrana Pekabele. Ni odrasli nisu bili mnogo bolji. Na slici su Milan Mladenović iz EKV-a i Ivan Vdović iz Šarla Akrobate.

Bobi flips na boku trole na Slaviji je ovekovečen 1979. godine, kao primerak tadašnjih mogućnosti brendiranja vozila gradskog prevoza.

1980. godine mu se pridružuje i tadašnji hit proizvod, transparentna zubna pasta, oglas koji se vozio niz i uz trasu tramvaja broj 9, poznatijeg kao Belgijanac. Prekoputa bioskopa Slavija, na telefonskoj govornici u nivou oka se nalazi reklama za preteču Robne kuće Beograd, Na-Ma ili Narodni Magazin koji se nalazio u blizini.

Kada je konačno Na-Ma postao Robna kuća Beograd, najavljen je uz slogan „Sve lepe stvari kupujte u robnim kućama“.

Ceo tekst pročitajte na sajtu AlmaQuattro.

Copyright: Ilustrovala Iva Kujundžić

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!