REGION – Da li ste već isprobali Snapchat, a potom i odustali jer vam nije baš ‘selo’ korisničko iskustvo, a, iskreno, ne vidite ni čemu tolika pomama? Ili ste bili uporni pa sada ‘snapate’ svakodnevno? Možda razmišljate o korišćenju Snapchata za promociju brenda ili kompanije? O promociji putem ove popularne aplikacije govoriće se u petak, 20. maja u Hub385, na prvom susretu korisnika Snapchata u Zagrebu – SnapUpu!
Na prvo SnapUpu biće organizovana diskusija o tome zašto je Snapchat sledeća velika mreža u Hrvatskoj o čemu će razgovarati pevačica Lana Jurčević, koja svakodnevno ‘snapa’, potom Marijan Palić iz agencije Overtime Sports Marketing, Ivana Ljubić iz ENTG, dok će panel moderitati Ivan Brezak Brkan iz Netokracije.
Saznajte donosi li Snapchat pomak u komunikaciji, koji brendovi trebaju biti na ovoj društvenoj mreži, šta se tu zapravo može meriti, ako se ne nude statistike kao na Facebooku ili Twitteru, kako doći do više pratilaca i podstaknuti ih da budu aktivni.
Izvor i foto: Netokracija