Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prvi pravilnik o ‘nativnim oglasima’ u SAD-u

SVET – IAB iz New Yorka objavio je „The native advertising playbook“, priručnik na 20 stranica s osnovnim principima nativnog oglašavanja. IAB navodi šest ključnih tačaka o kojima oglašivači treba da razmisle kako bi bili sigurni da će njihove oglase pročitati baš ciljna grupa. Nativno ili prirodno oglašavanje pojam je koji označava novi trend oglasa koji se potpuno uklapaju u urednički odnosno novinarski sadržaj.
Korisnicima internet stranica baneri su postali dosadni i iritantni, a jednolične PR objave u novinama čita sve manje ljudi. Dobra strana nativnog oglašavanja je prilagođavanje priča o brendovima čitaocima novina ili portala, ali pitanje je da li mediji pod pritiskom oglašivača znaju gde je granica prikrivenog oglašavanja. Prema pisanju AdWeeka time se pozabavila i Savezna trgovačka komora (The Federal Trade Commission) koja je oglašivačima i izdavačima u Sjedinjenim Američkim Državama dala tri smernice.
Prva je da izdavači treba jasno da istaknu da je neki sadržaj napisan baš po narudžbi oglašivača ili ga je oglašivač sam sastavljao, zatim su postavili pitanje trebaju li nativni oglasi imati isti „jezik“ kao novinarski sadržaji, i kao treće kako grafički označiti takve sadržaje?

Istraživanje profesora Davida Franklyna sa Pravnog fakulteta Univerziteta u San Francisku utvrdilo je kako sve veći broj čitalaca uopšte nije briga da li je reč o oglasu, kao i da polovina njih uopšte nije svesna značenja reči „sponzor“. Dok je čitanje sadržaja za čitaoce besplatno, njih uopšte ne zanima ko plaća stvaranje tekstova na internet stranicama.

Ceo tekst pročitajte na Poslovni dnevnik.

Autor: Tatjana Tadić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!