SVET – ABC Velike Britanije isporučio je nedavno prvi sertifikat namenjen proizvodima koji treba da obezbede vidljivost online oglasa. Novi izveštaj upoređuje mogućnosti različitih uređaja pri merenju vidljivosti online oglasa, obezbeđujući time transparentnost u ovom kompleksnom okruženju.
Merenje vidljivosti oglasa je ključni zahtev u online advertajzing industriji. Na tržištu postoje različiti proizvodi koji broje vidljive impresije. Uzimajući u obzir konfuziju koju izazivaju ovi novi proizvodi, usled prikaza različitih rezultata, industrija je uputila zahtev ABC-u da dostavi nepristrasan i harmonizovan sistem merenja.
Uloga ABC izveštaja i sertifikata je da pomogne industriji u boljem razumevanju ovih proizvoda, pre svega u delu poređenja njihovih mogućnosti, što će doprineti boljoj informisanosti oglašivača i agencija prilikom odlučivanja o zakupu oglasnog prostora.
Prvi „viewability“ proizvodi koji su dobili ABC sertifikat i koji su uključeni u izveštaj su: comScore, DoubleVerify, Integral AdScience i Moat.
Steve Chester, direktor Data & Industry Programmes, IAB je rekao: “U online reklamnoj industriji bilo je dosta konfuzije povodom toga kako ovi proizvodi zapravo rade i koliko razlika može postojati među njima. Novi ABC izveštaj daće jasniju sliku u pogledu njihovih mogućnosti, pružajući time oglašivačima i agencijama punu informaciju prilikom odabira isporučioca ovih rešenja, što će olakšati kupovinu online medija.“
