SVET – WARC, međunarodna organizacija posvećena efikasnim medijima i oglašavanju, objavio je svoj prvi globalni izveštaj o trendovima u oglašavanju, Global Ad Trends Report, koje sažima najnovije uvide i dokazana mišljenja iz svetske oglašivačke industrije.
Prvi mesečni izveštaj o globalnim trendovima oglašavanja fokusirano je na televiziju, i obuhvaća sledeće ključne uvide:
- Na TV otpada gotovo dve trećine medijskih ulaganja u uspešne kampanje s velikim budžetima.
- Podaci prikupljeni analizom više od 600 studija slučaja u WARC-ovoj bazi podataka pokazuju da uspešne kampanje s visokim budžetima (10+ miliona USD) izdvajaju 66% svoje medijske potrošnje na TV.
- Osim toga, s rastućim budžetima dolazi i rastući udeo proračuna koji se usmerava na TV. Udeo budžeta koji se dodeljuje digitalu se u takvim slučajevima smanjuje. Niskobudžetne kampanje (do 500.000 USD) izdvajaju prosečno 8% na TV, a kampanje srednjeg budžeta (od 500,000 do 10 miliona USD), na TV troše između 25% i 60% budžeta.
- Medijske agencije očekuju povećanje ulaganja u TV 2018. godine.
- Visokobudžetne kampanje i dalje se fokusiraju na TV, uprkos rastu digitala.
- Dodela budžeta za televiziju ostala je dosledna poslednjih godina, sa približno dve trećine ukupnog budžeta. To se podudara s udelom TV-a u globalnim ulaganjima u oglašavanje, koje je takođe ostalo stabilno tokom posmatranog razdoblja.
- Finansijske usluge i brendovi alkoholnih pića najviše su fokusirani na TV.
- TV privlači 35% globalnih ulaganja u oglašavanje.
- Podaci s 12 ključnih tržišta WARC-a – Australija, Brazil, Kanada, Kina, Francuska, Nemačka, Indija, Italija, Japan, Rusija, Ujedinjeno Kraljevstvo i Sjedinjene Američke Države – koja zajedno čine oko dve trećine vrednosti globalne oglašivačke trgovine, pokazuju da je prošle godine TV zabeležio udeo od 34,9% (141,8 milijardi dolara) u globalnom oglašavanju. Vrhunac za TV je zabeležen 2010. godine, sa 40,5%.
- Medijske agencije očekuju povećanje ulaganja u TV 2018. godine.
Više informacija OVDE.