Samo par meseci nakon što je na globalnom nivou otvorena mogućnost kreiranja različitih AR filtera za Instagram Story, brendirani filteri pojavili su se i u Srbiji. Dok su u svetu pioniri ovakvog oglašavanja bili Nike i Kajli Džener, kod nas je ta čast medju prvima pripala Juicy Fruit žvakama.
To i ne čudi kad znamo da je dosadašnja Juicy Fruit komunikacija bila potpuno okrenuta tinejdžerima, tzv. Generaciji Z. Lansirna kampanja „Sočna da izneveruješ“ koju je Mars razvio u saradnji sa agencijom Sivo kreirana je u duhu savremene online komunikacije, koja obiluje skraćenicama, pa su tinejdžerima plasirali novu skraćenicu: ŽNP- Žvaćem ne prestajem.
Sada su otišli korak dalje. Znajući da ova generacija vidi IG Story kao dominantan format, kao i da je u protekloj godini AR filtere isprobalo preko milijardu korisnika, priredili su potpuno novo iskustvo za svoje pratioce.
Na Instagram nalogu @socnaznp, postavljen je set ŽNP filtera koji izražavaju raspoloženje korisnika koristeći prepoznatljivi roze balon i popularne skraćenice. Uz neizbežne šarene naočare za sunce, koje možete menjati i prilagođavati svom raspoloženju, dobijaju se super zanimljive i atraktivne fotke u duhu Juicy Fruit estetike i IG Story formata.
Na Instagram nalogu @socnaznp trenutno je u toku nagradna aktivacija „ŽNP mood“, koja poziva pratioce da se fotkaju ili snime video sa ŽNP filterom i podele ovo iskustvo na svoj Story.