Da li ste nekada čuli da je neko našao pravu ljubav na Tinderu? Verovatno jeste, ali pravi posao na dejting aplikaciji – sigurno NE. Nismo ni mi, sve dok tokom juna na pomenutoj aplikaciji nisu osvanuli neobični profili sa porukama: „Tražimo naložene“, „Ko kaže da uživanje mora da traje kratko?“, „Ako voliš vezivanje, ovo je mesto za tebe“…
U pitanju je prva kampanja za zapošljavanje u regionu, objavljena isključivo na Tinderu. Iza ovog inovativnog i potpuno neočekivanog pristupa u pronalaženju novih kadrova stoji agencija New Media Team.
Kampanja je nastala iz potrebe da se osveži pristup u traženju novih zaposlenih, koji su se umnogome zasitili standardnih oglasa za posao. Osmišljena je tako da targetira različite starosne grupe na pomenutoj dejting aplikaciji, plasiranjem poruka kreiranih tako da privuku pažnju svake od njih.
Princip, na kom je ideja bazirana, veoma je jednostavan i u potpunosti u skladu sa Tinder platformom – swipe desno sve zainteresovane uvezuje, ili Tinder „jezikom“ matchuje, sa agencijom i daje im više informacija o otvorenim pozicijama; swipe levo i kampanja odlazi u zaborav, zajedno sa ostalim neželjenim profilima.
Kroz šaljiva imena profila i njihove opise transparentno je predstavljeno da se radi o projektu zapošljavanja sa veoma jasnom namerom – da zaintrigira i motiviše korisnike Tindera koji se bave poslovima iz oblasti PR-a, marketinških komunikacija, digitalnog i influenser marketinga, dizajna, eventa i produkcije, da se prijave za otvorene pozicije. Naravno, zahvaljujući viralnom efektu koji je postignut, prijave stižu sa svih strana.
View this post on Instagram