Početkom septembra počinje novi ciklus HOWtoWOW radionica koje već šestu sezonu edukuju i nadahnjuju komunikacijsku struku. Ciklus uključuje sveukupno sedam radionica koje će predstaviti ponešto za svakoga: od tema iz digitala i kreative pa sve do strateškog planiranja, accountinga i PR-a.
Prva HOWtoWOW radionica zakazana je za sredu, 6. septembra s početkom u 9 sati u HUB385.
Radionica pod nazivom „Decoding creativity – creative thinking tools for developing highly creative & innovative ideas“ biće predvođena sjajnim predavačem Ravidom Kuperbergom, partnerom i iskusnim trenerom u agenciji Mindscapes: “Na radionici ćemo zajedno dekodirati kreativnost. Naučićemo kako da koristimo strukturirane Mindscapes alate za stvaranje inovativnih ideja, integrisanih i interaktivnih kampanja. Drugim rečima, how to wow tj. kako postići wow efekat u poslovanju s vašim originalnim, inovativnim, kreativnim razmišljanjem.”
Kuperberg je u svojoj karijeri vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brandova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnoge druge.
Agencije koje su prošle Midscape treninge osvojile su u poslednjih nekoliko godina više od 25 kanskih lavova, uključujući tri Grand Prix-a.
Svi polaznici će po završetku radionice dobiti posebna priznanja HOWtoWOW akademije.
Više informacija na www.hura.hr/howtowow