Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Promene su neizbežne, čak i za zrele brendove

Ana Smileska, Marketing Manager u kompaniji Bambi, govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina u kojoj meri su brendovi zaista spremni da ulažu u inovacije.

Šta danas podrazumevamo pod inovacijama? U kojoj meri su brendovi zaista spremni da ulažu u inovacije?

Ranije smo inovacije posmatrali u okvirima proširenog koncepta brenda ili industrije tj. segmenta u kojoj kompanija posluje. Tako smo nebrojeno puta svedočili strukturalnim i inkrementalnim inovacijama u vidu nove varijante proizvoda, ulaska u srodne kategorije, unapređenja receptura kroz nove sastojke ili inovacija na pakovanjima, novim materijalima, paketima usluga…

Konstantna potreba za promenama radi prilagođavanja potrebama potrošača, jačanja pozicije, popravljanja poslovnih rezultata i sl, stvorila je plodno tlo za inovacije na mnogo širim poljima. Danas nije retkost da pričamo o inovacijama u korisničkom iskustvu, online i offline, zatim inovacijama u procesima i pristupima, kao i inovacijama u celom biznis modelu.

Nažalost, ove transformativne i radikalne inovacije daleko su ređe (verovatno sa izuzetkom IT sektora), što je donekle očekivano budući da je Srbija ipak malo tržište, pa je apsolutni potencijal manji, ali je istovremeno indikator da u procesima odlučivanja verovatno češće prevagnu kratkoročni faktori, kao i percepirani rizik, što nepovoljno utiče na spremnost da se donese odluka u pravcu radikalnijih ideja koje menjaju način na koji potrošači ili zaposleni funkcionišu u određenom kontekstu.

Ove godine uvodite inovacije i u kategoriji Wellness keksa. U kojoj meri inovacija na proizvodu mora da prati i osvežena komunikacija sa krajnim kupcem? Zašto je važno da krajnji kupac bude upućen u svaki “korak” brenda?

Ove godine uvodimo nekoliko inovacija na Wellness brendu. U kategoriji keksa fokusirali smo se na širenje našeg funkcionalnog portfolija – Wellness Yes Fiber High, keks obogaćen biljnim vlaknima i Wellness No Gluten Inside, bezglutenski keks od heljdinog brašna i pirinčanog brašna sa čia semenkama. Ovim inovacijama hteli smo da odgovorimo na rastuće potrebe naših potrošača za proizvodima koji imaju dodatne dijetetske zahteve. Treća inovacija je u segmentu žitnih barova, gde ćemo pored šest trenutnih proizvoda uskoro proširiti ponudu još jednim ukusom od koga očekujemo da dodatno razigra ovaj rastući segment i pomogne da nas celokupan nastup na tržištu bude efektivniji. Komunikacija je bitna za inovacije, posebno, ako su one glavna poluga rasta brenda, ako zahtevaju određena objašnjenja koja treba dati potrošaču ili imaju potencijal da značajno utiču na percepciju brenda. Takve inovacije uvek želimo da iskomuniciramo i osiguramo da smo im pružili maksimalnu podršku da zažive i donesu očekivani rezultat.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!