Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Promena je teška, ali može biti iznenađujuće snažna!

REGION – Već godinama ako ne decenijama, poslovni modeli agencija dolaze do faze stagnacije. Poslovna hijerarhija, interna kompetitivnost i birokracija ubijaju najjaču agencijsku vrlinu – kreativnost.

U svojoj novoj kolumni, Andrea Štimac napominje kako je došlo vreme za promene unutar agencijskog poslovanja, propitivanje koji su novi načini postizanja uspeha, stavljajući naglasak na nove veštine, podsticanje motivacije i spajanje radnih mesta s talentovanim zaposleslenima.

Po pitanju agencija budućnosti, Andrea Štimac napisala je agencija budućnosti ona koja će mobilizovati inteligenciju. To je agencija sa strastvenom predanošću prema podsticanju kreativnosti i uticanju na promenu poslovnog vodstva.

Celu kolumnu možete pročitati ovde.

Autor teksta: Andrea Štimac

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!