Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

5. Weekend Media Festival od 20. do 23. septembra

Peti Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 20. do 23. septembra u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Weekend Media Festival i ove godine dovodi niz vrlo uglednih predavača i panelista iz regiona, ali i iz sveta.
Tako će o budućnosti vesti i demokratije govoriti Conor White-Sullivan, direktor HuffPost Labsa. White-Sullivan je jedan od predvodnika napora da se kroz zajednice blogera promeni klasični pristup vestima, zbog čega je dobio i priznanje američkog predsednika Baracka Obame, pa je prošle godine uvršten u Forbesov izbor 30 najuticajnijih osoba mlađih od 30 godina.
Multimedijski producent Gabriel Dance pet godina je vodio projekt NYTimes.com, a danas je interaktivni urednik britanskog Guardiana u New Yorku. Elokventni 30-godišnjak iz Colorada pun je entuzijazma oko budućnosti digitalnog novinarstva. Svoj entuzijazam ‘e pokušati preneti i na publiku u Rovinju.
Internetske igrice su globalna industrija vredna 100 milijardi američkih dolara. Davor Hebel, partner u Fidelity Growth Partners Europe iz Velike Britanije uveren je da u toj industriji itekako ima mesta za regionalne igrače iz Jugoistočne Europe. Pre dolaska u Fidelity Growth Partners, Davor je bio suosnivač i član nadzornog odbora kompanije Experia, sa sedištem u Hrvatskoj. Iz kompanije Hearst Magazines International u Rovinj dolaze potpredsednica Kim St. Clair Bodden i viši potpredsednik Jay McGill. U proteklih 30 godina Kim St. Clair Bodden proputovala je ceo svet, plasirajući međunarodna izdanja časopisa poput Cosmopolitana, Esquirea, Harper’s Bazaara, Good Housekeepinga i mnogih drugih. Jay McGill je zadužen za nadzor Hearstovih izdavačkih i digitalnih poslova u Evropi i Africi kao i na Bliskom Istoku, a uz to McGill je trenutno član upravnog odbora osam zajedničkih izdavačkih kompanija širom sveta.
Jedan od gostiju petog Weekend Media Festivala je i Nenad Čanak, predsednik Lige socijaldemokrata Vojvodine. Tema Čankova predavanja je provokacija kao komunikacija, a osnovna je teza da je u Srbiji i regionu govoriti istinu i biti principijelan bilo i ostalo provokativno i nepopularno. Kako zadržati pažnju birača u situaciji kada je primetno zasićenje politikom? Kako komunicirati u uslovima kada se sve češće čuje da su „svi političari isti“? To su neka od pitanja na koja će Čanak pokušati dati odgovor svojim predavanjem. Weekend Media Festival ove godine se predstavlja i s novim formatom Hard Talk, u kome će ugostiti Aleksandra Tijanića i Gorana Milića. Gost Hard Talka je i Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe. U bogatom programu panel rasprava ističu se „Mit o TV rejtingu“, „Može li film u Hrvatskoj biti gledan i profitabilan?“ i „Gde se događa novinarstvo?“ kao i „Pogled preko plota“.
Weekend otvara, naravno, i niz tema iz područja nove tehnologije, pa će se tako raspravljati o novim medijskim igračima digitalnog doba, a nastavlja se i predstavljanje živahne regionalne start up scene. Predstavljanje će pratiti i tročlani žiri koji će jednom od start upova omogućiti učestvovanje na Pioneers Festivalu u Beču, jednom od najzanimljivijih tehnoloških festivala u središnjoj Evropi. Osim publike iz regiona, očekuju se i gosti iz nekoliko venture capital fondova.
Jedna u nizu novosti petog Weekend Media Festivala je BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, organizovana u saradnji s Hrvatskim udruženjem agencija za tržišno komuniciranje (HURA). Sve zainteresovane agencije iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore imaju priliku predstaviti svoje radove, koji će kontinuirano biti prikazivani u posebnoj dvorani u sklopu festivala. Iako BalCannes nije prvenstveno takmičarskog karaktera, agencije čije projekte izabere stručni žiri novinara specijalizovanih za oglasnu industriju, dobiće priliku lično predstaviti svoje projekte na glavnoj pozornici festivala gde će im biti uručen poseban sertifikat.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!