today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Proglašeni pobednici Young Lions Srbija za 2019.

Nagrade najboljima na takmičenju Young Lions Srbija 2019. koje su organizovali B92 i UEPS kao loklani partner za Srbiju, uz kreativnu i tehničku podršku FCB Afirma, uručene su juče u hotelu Radisson Blu. Na svečanosti su proglašeni pobednici u kategorijama Print, Digital i Media za koje je Srbija ove godine prijavila učešće na Međunarodnom festivalu Young Lions u u Kanu.

Pobednici po kategorijama su:
1. PRINT – Vladimir Kondžulović i Ikonija Zdravković, Drive – Važno je da se čujete
2. DIGITAL – Igor Maršićević i Ivana Knežević, Drive – Jer ja tako kažem nije argument
3. MEDIA – Jovan Savić i Aleksandra Kojić, Block&Roll – Saslušajte naš glas!

Žiri domaćih ekperata u sastavu Slavimir Stojanović, predsednik žirija, Anja Radulović, zamenik, Svetlana Ćopić, Ivan Nikolić, Veljko Golubović, Božidar Dimić i Jana Savić Rastovac izabrao rad je rad Jer ja tako kažem nije argument Igora Maršićevića i Ivane Knežević iz kategorije Digital za pobednički rad ovogodišnjeg takmičenja kojim će nas ovaj mladi par kreativaca predstavljati na najprestižnijem globalnom takmičenju u Kanu, gde će snage odmeriti s kolegama iz celog sveta.

“Veoma se radujem zbog ovakvog uspeha i velika mi je čast što imamo tu priliku da predstavljamo našu “mladu” kreativnu scenu na Kanskom festivalu. Ovo je zaista sjajan uspeh i velika motivacija za dalji rad. Iskoristila bih ovu priliku da čestitam i kolegama koji su osvojili nagradu za print, ali i svim ostalim koleginicama i kolegama koji su učestvovali na takmičenju Young Lions Srbija 2019. ispred naše grupe, “ naglašava Ivana (Head of social media, Drive).

“Osvajanje prvog mesta u oštroj i brojnoj konkurenciji za mene predstavlja veliki uspeh i ogroman podsticaj za rad na istom nivou na projektima u budućnosti. Velika mi je čast što ću imati priliku da predstavljam kreativnost naše zemlje i agencije Drive na prestižnom festivalu u Kanu,” zaključuje Igor (Senior designer, Drive).

Prva nagrada je upravo komletno plaćeno putovanje na najprestižniji međunarodni festival mladih iz marketinga i advertajzinga, a pobednici po kategorijama dobili su komplete knjiga. Knjigama su darivani i svi učesnici konkursa Young Lions Srbija koji su ove godine u velikom broju u takmičenju prepoznali svoju šansu da se kreativno iskažu i kojih je bilo najviše u kategoriji Digital.

Prisutnima su se obratili Veran Matić, predsednik Fonda B92, Viktor Nikolić, predsednik Udruženja za tržišne komunikacije Srbije, Slavimir Stojanović, predsednik žirija, i Iva Eraković, izvršna direktorka NGO Prijatelji dece koja je ove godine dala projektni zadatak učesnicima konkursa.

Young Lions Srbija nije samo izazovno takmičenje za mlade, već i projekat humanitarnog karaktera. Klijent Young Lions takmičenja je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva kojoj se svi proizvedeni materijali od strane takmičara daju na korištenje bez nadoknade.

Pripredio: Vuk Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!