Nagrade najboljima na takmičenju Young Lions Srbija 2019. koje su organizovali B92 i UEPS kao loklani partner za Srbiju, uz kreativnu i tehničku podršku FCB Afirma, uručene su juče u hotelu Radisson Blu. Na svečanosti su proglašeni pobednici u kategorijama Print, Digital i Media za koje je Srbija ove godine prijavila učešće na Međunarodnom festivalu Young Lions u u Kanu.
Pobednici po kategorijama su:
1. PRINT – Vladimir Kondžulović i Ikonija Zdravković, Drive – Važno je da se čujete
2. DIGITAL – Igor Maršićević i Ivana Knežević, Drive – Jer ja tako kažem nije argument
3. MEDIA – Jovan Savić i Aleksandra Kojić, Block&Roll – Saslušajte naš glas!
Žiri domaćih ekperata u sastavu Slavimir Stojanović, predsednik žirija, Anja Radulović, zamenik, Svetlana Ćopić, Ivan Nikolić, Veljko Golubović, Božidar Dimić i Jana Savić Rastovac izabrao rad je rad Jer ja tako kažem nije argument Igora Maršićevića i Ivane Knežević iz kategorije Digital za pobednički rad ovogodišnjeg takmičenja kojim će nas ovaj mladi par kreativaca predstavljati na najprestižnijem globalnom takmičenju u Kanu, gde će snage odmeriti s kolegama iz celog sveta.
“Veoma se radujem zbog ovakvog uspeha i velika mi je čast što imamo tu priliku da predstavljamo našu “mladu” kreativnu scenu na Kanskom festivalu. Ovo je zaista sjajan uspeh i velika motivacija za dalji rad. Iskoristila bih ovu priliku da čestitam i kolegama koji su osvojili nagradu za print, ali i svim ostalim koleginicama i kolegama koji su učestvovali na takmičenju Young Lions Srbija 2019. ispred naše grupe, “ naglašava Ivana (Head of social media, Drive).
“Osvajanje prvog mesta u oštroj i brojnoj konkurenciji za mene predstavlja veliki uspeh i ogroman podsticaj za rad na istom nivou na projektima u budućnosti. Velika mi je čast što ću imati priliku da predstavljam kreativnost naše zemlje i agencije Drive na prestižnom festivalu u Kanu,” zaključuje Igor (Senior designer, Drive).
Prva nagrada je upravo komletno plaćeno putovanje na najprestižniji međunarodni festival mladih iz marketinga i advertajzinga, a pobednici po kategorijama dobili su komplete knjiga. Knjigama su darivani i svi učesnici konkursa Young Lions Srbija koji su ove godine u velikom broju u takmičenju prepoznali svoju šansu da se kreativno iskažu i kojih je bilo najviše u kategoriji Digital.
Prisutnima su se obratili Veran Matić, predsednik Fonda B92, Viktor Nikolić, predsednik Udruženja za tržišne komunikacije Srbije, Slavimir Stojanović, predsednik žirija, i Iva Eraković, izvršna direktorka NGO Prijatelji dece koja je ove godine dala projektni zadatak učesnicima konkursa.
Young Lions Srbija nije samo izazovno takmičenje za mlade, već i projekat humanitarnog karaktera. Klijent Young Lions takmičenja je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva kojoj se svi proizvedeni materijali od strane takmičara daju na korištenje bez nadoknade.
Pripredio: Vuk Mitić